Ej altså, hvad fejler hun?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Anonym trådstarter

Om min datter på 11 måneder...

Hun har i over 2 uger haft en kronisk hoste, de fleste dag har det lydt som falsk strubehoste. Lidt småforkølet men ellers ok. Natten til fredag, for 20 dage siden, hostede hun så meget og voldsomt, at hun brækkede sig ud over hele vores dobbeltseng. Vi var ved lægen dagen efter, som sagde at det var falsk strubehoste, og det gik over på et par dage, så det var bare at lindre med noget kølig luft. Det er så 9 dage siden vi var hos lægen, og hun har hostet siden! Ikke lige så slemt som der hvor hun kastede op, men hun får de her hosteanfald jævnligt gennem dagen, hvor de 70% af tiden igen lyder som falsk strubehoste, så det er ikke gået over. Stadig bare lidt småsnottet men ellers i fint humør. Af den årsag har jeg ikke gjort mere ved det. Men nu her til aften har hun 38,5 i feber, og har været rigtig pyller siden jeg hentede hende i vugger. Og igen: Hun hoster stadig!

Nu ringer jeg til lægen igen i morgen, for nu har hun hostet 14+ dage, falsk strubehoste, og nu altså feber... Men hvad tror i hun fejler? Jeg er anonym af egne årsager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

B&J

det kan jo være alt også astma....

men godt i lige får en smut forbi lægen så håber han/hun kan fortælle hvad det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.