hvornår fælles eller fuld forældremyndighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Anonym trådstarter

hej alle herinde på baby.
Jeg står i den rigtige trælse situation at jeg og mine børns far overhovedet ikke kan sammen.
jeg er begyndt at overveje fuldforældremyndighed over de børn der bor hos mig, og så kan han få over dem der bor ved ham. (vi kan IKKE samarbejde)
når jeg ringer eller smser til ham ang. børnene skriver han altid dit fjols, skvat, idiot osv.
hvis jeg så ringer smækker han på , eller er virkelig ubehøvlet. når der er afhentning af børn efter weekend samvær, er det kæresten der henter her. (ALTID) det er som også fint nok..
Men hvornår skal man søge fuld forældre myndighed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

sandramor

Åårh den er svær den med at søge fuld forældre myndighed...
Jeg har selv fuld forældre myndighed over begge mine piger og den agter jeg ikke at give fra mig af egen fri vilje...
Men hvis man derimod har fælles og vil søge fuld forældre myndighed er det en svær sag at vinde... Dog tænker jeg det muligvis kan blive lettere efter 1 okt når den nye ændring i forældre ansvarsloven træder i kraft...
Hvornår man skal søge?? Hmm ja det lyder jo ikke til i kan samarbejde overhovedet... Og det kan jo i sig selv være grund nok hvis man føler alle muligheder for et samarbejde er lukket... Men kommer jo an på hvad du tænker blir anderledes ved at du får fuld forældre myndighed?

Anmeld

17. september 2012

lucas<3

Ring og få en tid ved stats amtet og så få en samtale med dem og

Ham... 

Jeg eller vi har fælles og min dreng er 2..

Anmeld

17. september 2012

Pige2009

Anonym skriver:

hej alle herinde på baby.
Jeg står i den rigtige trælse situation at jeg og mine børns far overhovedet ikke kan sammen.
jeg er begyndt at overveje fuldforældremyndighed over de børn der bor hos mig, og så kan han få over dem der bor ved ham. (vi kan IKKE samarbejde)
når jeg ringer eller smser til ham ang. børnene skriver han altid dit fjols, skvat, idiot osv.
hvis jeg så ringer smækker han på , eller er virkelig ubehøvlet. når der er afhentning af børn efter weekend samvær, er det kæresten der henter her. (ALTID) det er som også fint nok..
Men hvornår skal man søge fuld forældre myndighed?

Medmindre der er tale om vold, misbrug eller lign., er det praktisk talt umuligt at få tilkendt fuld myndighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.