Smerter i flere dage ved ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg har stærke smerter ved ægløsning og de varer i flere dage. Det er lige før jeg halter, fordi det gør ondt på en vedvarende måde. Er ret bekymret, for har lige læst, at det ofte er et tegn på at man ikke har ægløsning, da ægget ikke kan frigøre sig rigtigt, og det er derfor det gør ondt.

Er der nogen der har erfaringer med dette? Håber på svar, for det er deprimerende at tænke på, at man ikke kan blive gravid, er i gang med PB...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg har stærke smerter ved ægløsning og de varer i flere dage. Det er lige før jeg halter, fordi det gør ondt på en vedvarende måde. Er ret bekymret, for har lige læst, at det ofte er et tegn på at man ikke har ægløsning, da ægget ikke kan frigøre sig rigtigt, og det er derfor det gør ondt.

Er der nogen der har erfaringer med dette? Håber på svar, for det er deprimerende at tænke på, at man ikke kan blive gravid, er i gang med PB...

Jeg har ikke helt styr på det, men hvis du skulle være så uheldig at du ikke kan blive gravid af dig selv, er der heldigvis så meget hjælp at få men få det da tjekket, uvisheden er det værste.
Det skal nok komme

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar :-)

Du har helt ret, det kan ikke skade at blive tjekket og så har man da noget at forholde sig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.