Piv piiiivvvvv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Anonym trådstarter

Øvvvv jeg er blevet syg, jeg ligger med feber og slem forkølelse, samt mega ondt i den ene armhule...???

Nå men hvor om alt er, så skal jeg til skole/hjem samtale kl.15 og lige bagefter skal jeg med min søn ud og spille fodboldkamp, hvilket er noget der tager 2-3 timer.... Jeg orrrrkkker det ikke, og jeg kan slet slet slet ikke overskue det...

Ja så er det altså hårdt at være enlig mor, og slet ikke have nogen i omgangskredsen der liiiige kan tage over. Jeg må fylde mig med panodil, og håbe at tiden går hurtigt...

Ville ikke noget med indlægget, blot ynke lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

Øvvvv jeg er blevet syg, jeg ligger med feber og slem forkølelse, samt mega ondt i den ene armhule...???

Nå men hvor om alt er, så skal jeg til skole/hjem samtale kl.15 og lige bagefter skal jeg med min søn ud og spille fodboldkamp, hvilket er noget der tager 2-3 timer.... Jeg orrrrkkker det ikke, og jeg kan slet slet slet ikke overskue det...

Ja så er det altså hårdt at være enlig mor, og slet ikke have nogen i omgangskredsen der liiiige kan tage over. Jeg må fylde mig med panodil, og håbe at tiden går hurtigt...

Anmeld

17. september 2012

An&Jo

kram til dig..

håber du får det bare ldit bedre i løbet af et par timer..

Anmeld

17. september 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Det lyder ikke rart. Jeg håber du hurtigt for det bedre igen

Anmeld

17. september 2012

LLN

Anonym skriver:

Det lyder ikke rat. kan du ikke udsætte skole hjem samtalen og få forældrene til en kammerat til at tage sønnike med til fodbold denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.