Gælder så åbenbart ikke, når det er ambulant

Jeg har sukkersyge (type 1) og går til kontrol på Køge sygehus. Eller rettere BURDE! Jeg har ikke været der i næsten et år nu, og skal ellers hver 3. Måned.. Jeg kan bare ikke lide at komme der

min far døde på det hospital og har fået kvalme og svedeture, når jeg har været der efter dér..
Og så kan jeg bare ikke se hvad jeg får ud af at komme hos deres diabeteslæger
Jeg snakkede så med en anden diabetespatient, og han sagde han gik på Gentofte sygehus. De skulle være super dygtige. Landets bedste.
Så der vil jeg da ind! Godt nok er der langt fra Haslev til Gentofte, men er villig til at tage turen, hvis de virkelig kan gøre en forskel for mig..
Gik så til min læge idag og bad om en henvisning, hvilket han så nok ik kan give mig

Godt nok er der frit sygehus valg, men altså bare ikke, når det er ambulant kontrol.. Piiiiiis os'
Han ville dog gøre alt for at undersøge det og se om det ikke kunne lade sig gøre. Har jordens bedste læge, så sætter min lid til ham, men regler er jo regler.. Desværre..
Andre der har haft samme ønske som mig, om at skifte kontrol-sted (ikke nødvendigvis diabetes)?
Og er det så lykkedes?
Anmeld