morgenmad 11 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. september 2012

ano14316

hej.. 

magnus er bare træt af grød og der skal meget ovettagelse til at han spiser det.. 

han får normalt øllebrød eller havregrød, og nogen gange med kanel eller frugt, men han gider det bare ikke mere.. 

hvad gør i andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

RiUL

Jeg laver grød af ruggryn og putter lidt vanille i  

Anmeld

17. september 2012

An&Jo

ano14316 skriver:

hej.. 

magnus er bare træt af grød og der skal meget ovettagelse til at han spiser det.. 

han får normalt øllebrød eller havregrød, og nogen gange med kanel eller frugt, men han gider det bare ikke mere.. 

hvad gør i andre?

rugbrød med smøreost var et hit i den alder, og er det stadig..

Men her gik vi også over til havregryn, cornflakes osv i den alder, og han elskede at få noget variation..

Anmeld

17. september 2012

Madam Blå

ano14316 skriver:

hej.. 

hvad gør i andre?

Min Viola på 10,5 mdr vil heller ikke spise sin morgengrød. Tror ikke hun er træt af den, men hun vil ikke mades.. Og grød kan hun slet ikke finde ud af at spise selv. Så jeg laver en lille portion grød, som jeg giver hende, mens hun selv spiser noget brød med pålæg. På den måde bliver både hun og jeg glad Hun får lov at spise selv, og jeg ved hun har fået en god og mættende morgenmad

Måske det er lidt det samme med din søn?

Anmeld

17. september 2012

quindelist

Youghurt med havregryn har været et hit her siden 8 mdr alderen og er det stadigvæk (13 mdr)

Anmeld

17. september 2012

Tabula Rasa

quindelist skriver:

Youghurt med havregryn har været et hit her siden 8 mdr alderen og er det stadigvæk (13 mdr)

Samme her.. Natural yoghurt, havregryn og noget frisk banan

Anmeld

17. september 2012

SaNiNa

Naia spiser alt fra yoghurt med fiberdrys. bolle, cheerios, havregryn/grød, øllebrød så det samme som storbror på 3 spiser

Anmeld

17. september 2012

Bshizzle

Nicolai som blir 1 år næste månede er vild med Youghurt med havregryn. :-D 

Men ellers er brød med div smør-pålæg, havregrød, havrefras og rugbrød et godt hit :-) 

Skifter engang imellem så han ikke kun får en slags altid. 

Anmeld

17. september 2012

2babygirls

ano14316 skriver:

hej.. 

hvad gør i andre?

I de perioder hvor havregrød er adr får hun cherrios fuldkorn.
Jeg gider ikke det samme i længden så forstår godt de også stejler nogle gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.