Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Leonora skriver: Jeg kan godt se en streg og er den kommet inden for de 3 min så tør jeg godt sige tillykke Den ligner mine egne tidlige test Go dag )
Jeg kan godt se en streg og er den kommet inden for de 3 min så tør jeg godt sige tillykke Den ligner mine egne tidlige test Go dag )
TILLYKKE
Mulle82 skriver: TILLYKKE
Anonym skriver: tusind tak.Jeg er lidt chokkeret.. Er blevet gravid i første forsøg (har sexet 2 gange), så synes egentlig det er lidt ambivalent overfor alle dem der forsøger længe. Men jeg er selvfølgelig også glad.
tusind tak.Jeg er lidt chokkeret.. Er blevet gravid i første forsøg (har sexet 2 gange), så synes egentlig det er lidt ambivalent overfor alle dem der forsøger længe. Men jeg er selvfølgelig også glad.
Så er du jo bare en af de heldige
stort tillykke
Æhhmm...jeg synes ikke den test giver nogen mening, og slet ikke i den farve...men når de andre siger, den er god nok, så også et stort tillykke herfra
Så pas nu godt på dig selv og den lille spire
KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Æhhmm...jeg synes ikke den test giver nogen mening, og slet ikke i den farve...men når de andre siger, den er god nok, så også et stort tillykke herfra Så pas nu godt på dig selv og den lille spire KærligstSussie
Anonym skriver: hvad mener du med den farve?
hvad mener du med den farve?
På min skærm er hele pinden mørkeblå LOL
SussieThyssen skriver: På min skærm er hele pinden mørkeblå LOL
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128