68 par ballarinasko....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.317 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Troldemommi

Yes, det har jeg

Engang gik jeg meget op i ballarinasko og har brugt flere penge på dem end jeg vil være ved MEN MEN

Nu efter jeg er blevet mor er min interesse for dem bare forsvundet og jeg bruger dem ikke ret meget mere, jeg går vist kun i 4-5 par

Så tænker jeg lige de fylder et halvt tøj skab og de bliver ikke brugt, skulle jeg ikke prøve at sælge dem BILLIGT, mange af dem kan man ikke se jeg har haft fødderne i, de ligger i størrelsen 39-41

Ja jeg har lidt store fødder

Ville du være intereseret i at købe sko brugt ??

Prisen er ikke vigtig så der er jeg meget large og hvis man køber flere par så får man dem endnu billigere pr par

Kom med din mening

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Koen.

Du kunne godt have brugt 36-37 i sko, elsker ballarinaer

Anmeld

17. september 2012

An&Jo

Monica P skriver:

Yes, det har jeg

Engang gik jeg meget op i ballarinasko og har brugt flere penge på dem end jeg vil være ved MEN MEN

Nu efter jeg er blevet mor er min interesse for dem bare forsvundet og jeg bruger dem ikke ret meget mere, jeg går vist kun i 4-5 par

Så tænker jeg lige de fylder et halvt tøj skab og de bliver ikke brugt, skulle jeg ikke prøve at sælge dem BILLIGT, mange af dem kan man ikke se jeg har haft fødderne i, de ligger i størrelsen 39-41

Prisen er ikke vigtig så der er jeg meget large og hvis man køber flere par så får man dem endnu billigere pr par

Kom med din mening

Monica

haha, jeg har omkring 60 par sko generelt og jeg tror ikke jeg kan nænne at skille mig af med nogen af dem..

jeg har brugt rigtig mange penge på sko, og ja hvis jeg solgte dem, så kunne jeg sikkert få lidt ud af det som jeg kunne bruge på noget andet, men er bare ikke nået så langt endnu.. Jeg elsker mine sko, det er det eneste i skabet der ALTID passer mig uanset hvad jeg vejer..

Anmeld

17. september 2012

Troldemommi

tanja. skriver:

Du kunne godt have brugt 36-37 i sko, elsker ballarinaer

så skulle jeg vist hak en hæl og klip en tå

Anmeld

17. september 2012

Troldemommi

An&Jo skriver:

haha, jeg har omkring 60 par sko generelt og jeg tror ikke jeg kan nænne at skille mig af med nogen af dem..

jeg har brugt rigtig mange penge på sko, og ja hvis jeg solgte dem, så kunne jeg sikkert få lidt ud af det som jeg kunne bruge på noget andet, men er bare ikke nået så langt endnu.. Jeg elsker mine sko, det er det eneste i skabet der ALTID passer mig uanset hvad jeg vejer..

Jeg har også elsket mine ballarinaer men det er jo synd for dem at bare stå inde i skabet og ikke blive brugt

Anmeld

17. september 2012

An&Jo

Monica P skriver:

Jeg har også elsket mine ballarinaer men det er jo synd for dem at bare stå inde i skabet og ikke blive brugt

hehe, min kæreste er begyndt at sige at jeg skal skille mig af med nogen før jeg må købe nye..

Han ved bare ikke at jeg en sjælden gang imellem lige sniger et nyt par med hjem i skabet.. haha
det opdager han først når jeg tager dem i brug..

Anmeld

17. september 2012

Troldemommi

An&Jo skriver:

hehe, min kæreste er begyndt at sige at jeg skal skille mig af med nogen før jeg må købe nye..

Han ved bare ikke at jeg en sjælden gang imellem lige sniger et nyt par med hjem i skabet.. haha
det opdager han først når jeg tager dem i brug..

Du er slem

Anmeld

17. september 2012

An&Jo

Monica P skriver:

Du er slem

ja det siger han godt nok..

Han har os truet med selv at rydde op i dem, men det tør han vidst alligevel ikke..

Anmeld

17. september 2012

MyLove E

Monica P skriver:

Yes, det har jeg

Kom med din mening

Monica

Jeg vil nok gerne købe nogen af dem. Jeg bruger 39-40 mest 39.
Jeg har ikke det der kvinde sko gen. Men jeg mangler tit et eller 2 par smut hurtig i sko.

Så hvis de ikke er for dyre vil jeg gerne købe nogen:-)

Anmeld

17. september 2012

BabyAnno2012

Bare smid billeder ind så skal du nok får nogle solgt

Jeg kunne godt være interesseret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.