Mordk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.098 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. september 2012

CarinaSB

Er der nogen der ved om hun har fået hendes skønne guld i armene? Har tænkt på hende de sidste par dage .. så håber at der snart sker noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

MorDk

Heiii med dig ♥

Nej jeg sidder her og er SÅ rastløs! Jeg skal på hosp. idag til en lægesamtale mhp. vurdering/igangsættelse. Jeg er meget nervøs/spændt på samme tid! Håber meget på at få min prinsesse i armene i løbet af denne uge ♥ Gerne inden storebrors føs'dag, som er på søndag 23.09.12

Tak for tanken! Det varmer!!

Anmeld

17. september 2012

SussieThyssen

MorDk skriver:

Heiii med dig ♥

Nej jeg sidder her og er SÅ rastløs! Jeg skal på hosp. idag til en lægesamtale mhp. vurdering/igangsættelse. Jeg er meget nervøs/spændt på samme tid! Håber meget på at få min prinsesse i armene i løbet af denne uge ♥ Gerne inden storebrors føs'dag, som er på søndag 23.09.12

Uhh det er da spændende.
hvornår har du termin??

Kærligst
Sussie 

Anmeld

17. september 2012

Ciss

MorDk skriver:

Heiii med dig ♥

Anmeld

17. september 2012

MyLove E

SussieThyssen skriver:

Uhh det er da spændende.
hvornår har du termin??

Kærligst
Sussie 

Det havde hun den 13.9.. :-):-)

Anmeld

17. september 2012

SussieThyssen

Tauf skriver:

Det havde hun den 13.9.. :-):-)

Ihh så er det da spændende 

Anmeld

17. september 2012

Deaktiveret profil

MorDk skriver:

Heiii med dig ♥

Ja jeg overvejede kraftigt igår at lave et indlæg som dette, fordi jeg er så spændt på dine vegne..  Nu har man fulgt dig herinde i et godt stykke tid, så syntes godt snart der kunne ske noget.. 

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det snart går igang af sig selv.. 

Anmeld

17. september 2012

M&N

For at din lille prinsesse snart melder sin ankomst, synes du har ventet nok 

Anmeld

17. september 2012

jeanett 26

Hey søde er så spændt på hvornår hun kommer. Vi venter spændte på kusine. hun kommer når hun kommer

Anmeld

17. september 2012

FrkRaarup

MorDk skriver:

Heiii med dig ♥

Har også tænkt meget på dig

Håber snart der sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.