update på hjælp har virkelig ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. september 2012

LineSchack

nå eftter en lang uge med sygehus begsøg torsdag hvor der blev konstateret infektion en weekend med pencillin som ikk hjallp er jeg nu indlagt og venter på en akut udskrabninh da jeg har mistet så meget blod at jeg besvimmede. det fedt det skal komme så langt før sygepersonalet reagere. har simpelthen åndenød og svimmelhed pga blod mangel. 

wee det kører. håber godt npk det blir bedre nu. magter ikk mere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

4kløver

Lyder sgu ikke rart. Godt hjælpen er på vej.

Anmeld

17. september 2012

Ina33

LineSchack skriver:

nå eftter en lang uge med sygehus begsøg torsdag hvor der blev konstateret infektion en weekend med pencillin som ikk hjallp er jeg nu indlagt og venter på en akut udskrabninh da jeg har mistet så meget blod at jeg besvimmede. det fedt det skal komme så langt før sygepersonalet reagere. har simpelthen åndenød og svimmelhed pga blod mangel. 

Øv det lyder ikke rart, god bedring. 

Anmeld

17. september 2012

babymus77

Gør mig ondt!! Ønsker dig rigtig god bedring!! Det hårdt alt det du er igennem pt!!! Knus

Anmeld

17. september 2012

malo

LineSchack skriver:

Din stakkel, rigtig god bedring!

Anmeld

17. september 2012

SussieThyssen

Stakkels lille dig  

Rigtig god bedring vense.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

18. september 2012

LineSchack

svarer lige samlet tusind tak for de sødeord er blevet passet godt på hospitalrt og kom hjem.igår hvor min søde mor varetog min datter, da jeg stafig var ret pvirket af blodtabet. men idag går det frem ad. tusind tak for alt sætter virkelig pris på det. 

Anmeld

18. september 2012

2721

Puha, god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.