Ihhh :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. september 2012

AnnaK89

Har igår morges fundet en kugle under min ene arm - men tænkte at det nok måske kunne være en mælkeknude, som nok ville gå væk når jeg ammede, men det gjorde den ikke
Den sidder der stadig - den er ikke som sådan øm eller noget, kun når jeg har køre min finger over den mange gange.

Tror lige jeg hopper en tur til lægen og får det tjekket i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

B&J

det lyder som en god ide men det kan jo sagten være en mælke fedt knude som bare skal fjernes...

lige meget hvad det er håber jeg ikke det er noget alvorligt

Anmeld

16. september 2012

M (:

AnnaKJ skriver:

Har igår morges fundet en kugle under min ene arm - men tænkte at det nok måske kunne være en mælkeknude, som nok ville gå væk når jeg ammede, men det gjorde den ikke
Den sidder der stadig - den er ikke som sådan øm eller noget, kun når jeg har køre min finger over den mange gange.

Tror lige jeg hopper en tur til lægen og får det tjekket i morgen

for, at det har en helt naturlig og godartet årsag! 

Anmeld

16. september 2012

heaven

godt at få den tjekket..... sandsynlighden for at det er noget skidt, er vist ikke så stor når du er så ung.... emen kan godt forstå du lige vil have det kigget på

Et fif jeg har læst er: Kan du møblere omkring med den (flytter den sig når du rykker lidt med den) er det ikke noget.... sidder den "fast" er det en god ide lige at få det tjekket.... ondartede knuder, er ikke ømme eller gør ondt (har jeg læst)...

Jannie

Anmeld

16. september 2012

AnnaK89

B&J skriver:

det lyder som en god ide men det kan jo sagten være en mælke fedt knude som bare skal fjernes...

lige meget hvad det er håber jeg ikke det er noget alvorligt

Ja præcis - kører ikke sygt meget op lige nu, men får det ihvertfald det tjekket
Men lidt nervøs er man vel altid når man finder sådan noget

Anmeld

16. september 2012

AnnaK89

M (: skriver:

for, at det har en helt naturlig og godartet årsag! 

Jeg tænker det bare er en mælkeknude men får det tjekket for en sikkerheds skyld

Anmeld

16. september 2012

M (:

AnnaKJ skriver:

Jeg tænker det bare er en mælkeknude men får det tjekket for en sikkerheds skyld

Better safe than sorry! 

Anmeld

16. september 2012

B&J

AnnaKJ skriver:

Ja præcis - kører ikke sygt meget op lige nu, men får det ihvertfald det tjekket
Men lidt nervøs er man vel altid når man finder sådan noget

ja det er klart man bliver lidt hvad mon det kan være men det er sikkert bare ingen ting

Anmeld

16. september 2012

Nettemor

Ihh altså er det ikke snart tid til lidt medgang i jeres hjem!

Synes det er en god ide at du lige får det tjekket. for at det er noget nemt overstået

Anmeld

16. september 2012

modesty

Det kan også være en godartet lymfeknude - sådan en fik jeg engang fordi jeg reagerede mod en deodorant.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.