det første ar.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. september 2012

ano14316

Så kom den første blivende skræmme.. av av av.. 

Magnus tumlede med en veninde og hendes dreng i sengen, og så skete det aller mest uheldige, han fik slået hovedet ned i senge bordet og flækket øjenbrynet.. åhh den stakkelts lille mus.. det gjorde ondt i hjertet at se ham have ondt.. og så dårlig samvittighen over at jeg ikke var mere opmærksom på om der var styr på situationen. 

Jeg avr meget i tvivl om vi skulle tage på skadestuen eller om hvad.. men ringede derop, og prøvede at forklarer så godt som muligt og fik bare svaret: " ja, jeg kan jo ikke se noget igennem telefonen er du i tvivl så må du jo komme med ham * dybt suk*" Og ja jeg var i tvivl, så afsted vi tog.. heldigvis var de bare super søde deroppe.. vi måtte slet ikke vente, og sprang hele køen over.. magnus sov under det hele, da det var over hans puttetid og han har et godt sovehjerte.. så de rensede såret og plastrede ham. 

Alt dette skete i torsdags, nu er plasteret taget af og det ser ud til at blive pænt.. 

Men i får da lige et par billeder af den lille slagsbror. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Anja.t

årh bette mand...Han ser ud til at klare det, nu skal moderen også bare lige komme over det, selv om det er hårdt

Anmeld

16. september 2012

ano14316

Anja.t skriver:

årh bette mand...Han ser ud til at klare det, nu skal moderen også bare lige komme over det, selv om det er hårdt

Der er RIGTIG hårdt!!

Anmeld

16. september 2012

Maja_4000

Årh .. Lille pus

Trøst dig med at de små tit heler rigtig fint !

Og det er jo på ingen måde din skyld

Anmeld

16. september 2012

LR85

Nååå lille fis. 

Anmeld

16. september 2012

ano14316

Maja_4000 skriver:

Årh .. Lille pus

Trøst dig med at de små tit heler rigtig fint !

Og det er jo på ingen måde din skyld

Jeg håber også det bliver fint.. 

Anmeld

16. september 2012

Nettemor

Årh bette pus

Kan det trøste dig at rigtig mange (!) render rundt med ar på/omkring øjenbrynet

Anmeld

16. september 2012

ano14316

Nettemor skriver:

Årh bette pus

Kan det trøste dig at rigtig mange (!) render rundt med ar på/omkring øjenbrynet

ja.. men måske de færreste der fik det før de blev 1 år.. 

Ej det værste af det hele er nok at der var 2. gang i denne uge at vi måtte på skadestuen. 

Anmeld

16. september 2012

Nettemor

ano14316 skriver:

ja.. men måske de færreste der fik det før de blev 1 år.. 

Ej det værste af det hele er nok at der var 2. gang i denne uge at vi måtte på skadestuen. 

Det er ikke godt at vide hvornår de får det.. Men det er nok næsten moren det er værst for De kommer sig hurtigt de små. Det er jo en sej gut du har dig

Anmeld

16. september 2012

Isabella_mor

Min vennindes dreng flækkede også sit øjenbryn sidste fredag, det er næsten allerede helet så fint. 

De små heler næsten altid så fint. Så din søns skramme skal nok hele rigtig fint knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.