hjælp... pandekage bil`???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.556 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Kay

blev inspireret af enanden tråd og tænkte nååår ja vi kan også bestille en pandekage bil til at komme med maden

plAnen er ellers at vi laver maden selv...

nå men jeg kan kun finde frimagr der tager ud fra jylland og de vil jo gerne havde penge pr. kørte kilometer og bro/færge penge... hvilket jo er helt rimligt... men det gør det bare ALT for dyrt når man bor i københavn...

har prøvet at  men fandt intet på sjælland  nogen der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Pigent

Kay skriver:

blev inspireret af enanden tråd og tænkte nååår ja vi kan også bestille en pandekage bil til at komme med maden

plAnen er ellers at vi laver maden selv...

nå men jeg kan kun finde frimagr der tager ud fra jylland og de vil jo gerne havde penge pr. kørte kilometer og bro/færge penge... hvilket jo er helt rimligt... men det gør det bare ALT for dyrt når man bor i københavn...

har prøvet at  men fandt intet på sjælland  nogen der kan hjælpe??

Jeg kan anbefale pandekage boden. De er fra Jylland og ved ikke hvad de tager for at køre ud.

Men tag et kig på deres hjemmeside.

Anmeld

16. september 2012

Kay

Barnepigen skriver:

Jeg kan anbefale pandekage boden. De er fra Jylland og ved ikke hvad de tager for at køre ud.

Men tag et kig på deres hjemmeside.

har kigget  de vil lige som alle andre havde 4-5 kr pr kilometer + bro/færge...( både frem og tilbage) hvilket jo er rimeligt nok... det gør bare at prisen bluver alt for høj når man skal havde dem til st komme op nord for kbh

Anmeld

16. september 2012

KarinaBF

Kay skriver:

har kigget  de vil lige som alle andre havde 4-5 kr pr kilometer + bro/færge...( både frem og tilbage) hvilket jo er rimeligt nok... det gør bare at prisen bluver alt for høj når man skal havde dem til st komme op nord for kbh

prøv at skrive

Le crepes

i stedet for pandekager

Her er en hjemmeside jeg fandt ved det som er pandekagevogn på Sjælland håber du finder det du søger når nu vores ligger så langt væk fra dig

http://millejors.dk/pages/velkommen.php

Anmeld

17. september 2012

Kay

KarinaBF skriver:

prøv at skrive

Le crepes

i stedet for pandekager

Her er en hjemmeside jeg fandt ved det som er pandekagevogn på Sjælland håber du finder det du søger når nu vores ligger så langt væk fra dig

http://millejors.dk/pages/velkommen.php

mange tak  ja detsuper ærgeligt at der er så langt i mellem os... 

Anmeld

17. september 2012

KarinaBF

Kay skriver:

mange tak  ja detsuper ærgeligt at der er så langt i mellem os... 

ja det er det !

Anmeld

17. september 2012

Malli

Det lyder spændende. Det er en rigtig god ide, meld gerne tilbage om du finder noget spændende. Vi skal selv planlægge barnedåb for vores lille prinsesse

Anmeld

17. september 2012

Kay

Malli skriver:

Det lyder spændende. Det er en rigtig god ide, meld gerne tilbage om du finder noget spændende. Vi skal selv planlægge barnedåb for vores lille prinsesse

har fundet 2 indtil videre og venter på svar fra dem

Anmeld

17. september 2012

Malli

Kay skriver:

Det lyder spændende. Synes det er en fed og anderledes ide, jeg faktisk ikke har hørt om før
Hvornår skal i holde dåb?

Anmeld

17. september 2012

Flødebollen

Kay skriver:

pandekagehuset i Horsens er helt fantastisk.

Ved ikke hvad de tager for at køre mv., men jeg har selv arbejdet der, (og det er kun et catering-firma), så jeg ved, at kvaliteten er i top....

Mmm.... Pandekaaaaager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.