Ude godt, men hjemme er bedst :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. september 2012

Muffin_girl

Jeg har lige været på skoleophold i 5 dage... Da jeg kom hjem havde min søde kæreste spredt små flag og terpentiner ud over det hele.. 
For at vise hvor meget han havde savnet mig ...

Til hverdag syntes jeg godt lidt at man kan glemme og savne hinanden.. Da man jo er sammen næsten hele tiden.. Altså jeg får jo føelsen af at jeg glæder mig til han kommer hjem .. Men den der hvor man næsten får helt ondt i maven fordi man savner hinanden.. Den har jeg haft.. Og det var DEJLIGT !!! Hele weekenden har vi bare slappet af, og nydt ikke at skulle noget ..

Jeg ved egentlig ikke helt hvad jeg ville med tråden, måske bare sige at det er sundt at savne hinanden (efter min mening)

Syntes I det er sundt at savne hinanden lidt ? Og bliver det hele lidt hverdags agtigt for jer også engang imellem ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Nettemor

Det er en super god ting at savne hinanden engang i mellem

Da jeg arbejdede på Nordsøen savnede jeg også altid Frank helt sindsygt inden jeg skulle hjem. Det var dejligt at mærke..

Anmeld

16. september 2012

Muffin_girl

Nettemor skriver:

Det er en super god ting at savne hinanden engang i mellem

Da jeg arbejdede på Nordsøen savnede jeg også altid Frank helt sindsygt inden jeg skulle hjem. Det var dejligt at mærke..

Ja lige præcis.. Er kun enig med dig  

Engang imellem kan jeg i hvert fald glemme det .. Fjollet.. Men det bliver jo hverdag.. Og man er sammen tit .. 

Anmeld

16. september 2012

Nettemor

AalborgPigen skriver:

Ja lige præcis.. Er kun enig med dig  

Engang imellem kan jeg i hvert fald glemme det .. Fjollet.. Men det bliver jo hverdag.. Og man er sammen tit .. 

Ja og så oplever man ikke savnet.. Men det er super dejligt at mærke man savner når de ikke er der.. Og sundt

Anmeld

16. september 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Jeg har lige været på skoleophold i 5 dage... Da jeg kom hjem havde min søde kæreste spredt små flag og terpentiner ud over det hele.. 
For at vise hvor meget han havde savnet mig ...

Til hverdag syntes jeg godt lidt at man kan glemme og savne hinanden.. Da man jo er sammen næsten hele tiden.. Altså jeg får jo føelsen af at jeg glæder mig til han kommer hjem .. Men den der hvor man næsten får helt ondt i maven fordi man savner hinanden.. Den har jeg haft.. Og det var DEJLIGT !!! Hele weekenden har vi bare slappet af, og nydt ikke at skulle noget ..

Jeg ved egentlig ikke helt hvad jeg ville med tråden, måske bare sige at det er sundt at savne hinanden (efter min mening)

Syntes I det er sundt at savne hinanden lidt ? Og bliver det hele lidt hverdags agtigt for jer også engang imellem ? 

eeej totalt ROMANTIC forhold I har Det er bare så dejligt!

JA! Det er meget sundt at savne hinanden. Husker godt de der skoleophold - pyha, savnet er stort, men dejligt at komme hjem igen

Anmeld

16. september 2012

Muffin_girl

Nettemor skriver:

Ja og så oplever man ikke savnet.. Men det er super dejligt at mærke man savner når de ikke er der.. Og sundt

Ja helt sikkert..  

Han sagde også: det er meget sjovere når du er her .. 

Anmeld

16. september 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

eeej totalt ROMANTIC forhold I har Det er bare så dejligt!

JA! Det er meget sundt at savne hinanden. Husker godt de der skoleophold - pyha, savnet er stort, men dejligt at komme hjem igen

Hihi .. Sådan er det dælme ikke altid.. Han har oppet sig super meget på det sidste .

Men det er sååå DEJLIGT !!! Det gør bare at man tænker at det er os 2

Men ja det er meget sundt at savne hinanden .. Det gør at man lærer at værdsætte hinanden.. Det syntes jeg ..  

Ja det er bare HERLIGT at komme hjem igen ! 

(har du haft et skoleophold hvor i har haft om DiSC profil ?)

Anmeld

16. september 2012

Nettemor

AalborgPigen skriver:

Ja helt sikkert..  

Han sagde også: det er meget sjovere når du er her .. 

Nårh

Anmeld

16. september 2012

Muffin_girl

Nettemor skriver:

Nårh

Ja ikke .. heheh

Anmeld

16. september 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Hihi .. Sådan er det dælme ikke altid.. Han har oppet sig super meget på det sidste .

Men det er sååå DEJLIGT !!! Det gør bare at man tænker at det er os 2

Men ja det er meget sundt at savne hinanden .. Det gør at man lærer at værdsætte hinanden.. Det syntes jeg ..  

Ja det er bare HERLIGT at komme hjem igen ! 

(har du haft et skoleophold hvor i har haft om DiSC profil ?)

Jeps, DiSC har vi været igennem Det var faktisk med sjovt.. hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.