uhh hvor spændende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Anonym trådstarter

har testet i dag - selvom jeg først har testdag på fredag. Glemte alt om testen og da jeg flere timer senere kom hjem var der en svag steg. Ved godt testen er ugyldig, men noget i mig får mig til at tro på at den er her denne gang

Hvad siger I? Er jeg helt fra den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Risen

Hej, ja det er spændende, men desværre er der en del teste som viser en streg efter at have ligget i længere tid end tilladt, især valmed er gode til at gøre det.. Det har jeg prøvet et par gange. 

Anmeld

16. september 2012

Risen

Men jeg håber og krydser for dig! 

Anmeld

16. september 2012

Faith

Risen skriver:

Hej, ja det er spændende, men desværre er der en del teste som viser en streg efter at have ligget i længere tid end tilladt, især valmed er gode til at gøre det.. Det har jeg prøvet et par gange. 

Ja det har jeg desværre osse

Anmeld

16. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

har testet i dag - selvom jeg først har testdag på fredag. Glemte alt om testen og da jeg flere timer senere kom hjem var der en svag steg. Ved godt testen er ugyldig, men noget i mig får mig til at tro på at den er her denne gang

Hvad siger I? Er jeg helt fra den?

jeg vil ikke ligefrem sige du er helt fra den - men vil dog også lige minde dig om at en test hvor stregen kommer efter det givne antal minutter altså er ugyldig! mange mange g-tests kommer med en svag streg hvis de for lov til at ligge længe nok. så synes ikke du skal ligge for meget i det..
men krydser dog fingre for den er positiv på fredag

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

det var ikke en valmed test, men en anden slags strimmel.

Jeg vil teste igen i morgen og se hvad den siger..

Men tænker bare at der jo kommer en streg pga HCG'en og det er der jo kun når man er gravid. Jeg havde jo som sagt ægløsning d 7-8 så derfor er jeg reelt for hurtig ude med testene. Kan bare ikke vente

Anmeld

16. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

kkakadet var ikke en valmed test, men en anden slags strimmel.

Jeg vil teste igen i morgen og se hvad den siger..

Men tænker bare at der jo kommer en streg pga HCG'en og det er der jo kun når man er gravid. Jeg havde jo som sagt ægløsning d 7-8 så derfor er jeg reelt for hurtig ude med testene. Kan bare ikke vente

Der kan godt komme en streg efter tid, selvom man ikke er gravid. Det skyldes ekstra farve i testen og nogle kemiske reaktioner. Det er derfor man ikke skal aflæse testen efter for lang tid.

Men for at den er go' nok

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Der kan godt komme en streg efter tid, selvom man ikke er gravid. Det skyldes ekstra farve i testen og nogle kemiske reaktioner. Det er derfor man ikke skal aflæse testen efter for lang tid.

Men for at den er go' nok

hvornår tror du hurtigst man kan teste?

Anmeld

16. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

sspøspøspørspørgspørgsspørgsmåKKeJegssy

hvornår tror du hurtigst man kan teste?

Uha det er et svært spørgsmål. Jeg synes personlig ikke man skal teste før 4+0. Man risikere at det er en bio eller man bliver skuffet uden grund. Jeg testede selv kun svagt positiv 4+0. Nogle kan før, andre kan først senere.

Skriver lige fra min telefon. Derfor det er lidt rodet. Åh den driller!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.