Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Igår drog de fire M'er med Grundfos mod Djurssommerland! Maria, mormor, mor og moster
Det var primært en dag for Maria, hvor er det bare alverden værd at overtale sin søster - med højdeskræk - til at prøve Piraten!!!
Nå, Maria havde en hyggelig og udmattende dag - det er så dejligt at se hende hygge sig Dog er hun blevet en lille strid pige der IKKE vil have at jeg tager billeder af hende. Måske mener hun at jeg har gjort det nok igennem hendes liv Men hun slipper ikke! Hvilket har resulteret i nogle MEGA SJOVE billeder, altså, dem hvor hun ser skide sur ud Jeg håber rækkefølgen er rigtig. De (forhåbentlig) fire første billeder er hende der står og drikker juice, jeg kalder på hende og så opdager hun kameraet = det SJOVESTE billede jeg nogensinde har taget af hende!!
Og så lidt billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Herlige billeder
Baagøe skriver: Herlige billeder
Tak skal du have
EJ nogle super billeder hvor ser hun super sød ud på det sidste, tænk det er verdens bedste billede når hun skal konfirmeres
også dejligt i havde en super tur
B&J skriver: EJ nogle super billeder hvor ser hun super sød ud på det sidste, tænk det er verdens bedste billede når hun skal konfirmeres også dejligt i havde en super tur
haha, det havde jeg slet ikke tænkt på!! Det er da HELT perfekt til den lejlighed - det skal jeg bare lige huske til den tid!! hun ser nemlig bare så sød ud. Jeg griner højlydt hver gang jeg ser det
Men tak
Dinna88 skriver: haha, det havde jeg slet ikke tænkt på!! Det er da HELT perfekt til den lejlighed - det skal jeg bare lige huske til den tid!! hun ser nemlig bare så sød ud. Jeg griner højlydt hver gang jeg ser det Men tak
jaaa nemlig elsker billeder
og børn har så mange udtryk
B&J skriver: jaaa nemlig elsker billeder og børn har så mange udtryk
Lige præcis! Og snapshots er altså bare de bedste!
Neeeejj hvor det ligner en god dag !!!!
Sikken i har hygget jer
Dinna88 skriver: Lige præcis! Og snapshots er altså bare de bedste!
jaa det er de
Dinna88 skriver: Tak skal du have
Velbekomme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128