termotøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. september 2012

hannetheis

hvilket mærke har jeres børn.

vil gerne have et sæt til mine unger men det skal ikke være alt for tyndt men heller ikke med for.

hvad har jeres børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Pige2009

Kender flere der har været glad for Mikk-Line. Det er på tilbud hos kids-world.dk lige nu

Anmeld

16. september 2012

De3Guldklumper

hannetheis skriver:

hvilket mærke har jeres børn.

vil gerne have et sæt til mine unger men det skal ikke være alt for tyndt men heller ikke med for.

hvad har jeres børn

Jeg har haft fra ESL og name it. De har været lige gode dog er det igen i denne sæson blevet til et name it sæt da jakken er længere og dermed giver lidt varme til numsen også

Anmeld

16. september 2012

MorDk

Vi har fra CeLavie og det er godt sys jeg!

Anmeld

16. september 2012

Laulund87

Vi havde fra Tøj og Sko sidste år og det var rigtig godt! Det koster endda kun 100 kr

I år er det fra Me Too, men det har en dårlig pasform

Anmeld

16. september 2012

Clisolka

Baagøe skriver:

Kender flere der har været glad for Mikk-Line. Det er på tilbud hos kids-world.dk lige nu

Det kan jeg varmt anbefale - jeg har et af de sæt, eller det er rent faktisk Isabella som har det  Når hun vokser ud af det, så bliver det Mikk-Line igen 

Anmeld

16. september 2012

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Det kan jeg varmt anbefale - jeg har et af de sæt, eller det er rent faktisk Isabella som har det  Når hun vokser ud af det, så bliver det Mikk-Line igen 

Hvordan synes du det er i størrelsen ?
Der står på hjemmesiden at det er stort , så man skal vælge den størrelse barnet bruger nu .. Men Caroline er så småt på vej over i str. 92

Anmeld

16. september 2012

Valle81

Enten fra bilka eller nameit, har været allermest glad for bilkas

Anmeld

16. september 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Hvordan synes du det er i størrelsen ?
Der står på hjemmesiden at det er stort , så man skal vælge den størrelse barnet bruger nu .. Men Caroline er så småt på vej over i str. 92

Jeg købte str. 86 til Isabella sidste år og det kan hun stadig passe et godt stykke tid endnu - hun er også på vej i str. 92 nu, så det er lidt stort i størrelserne  Det er det samme med regntøjet 

Anmeld

16. september 2012

twinny

http://tinyzone.dk/group.asp?group=1079 Vi har lige købt fra abeko. Det er rigtig lækkert synes jeg. Også en fin pris.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.