Har en skøn skøn datter :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. september 2012

meem

Kom galt afsted på arbejdet igår, da jeg greb en ældre dame der var ved at falde.. Kunne tydeligt mærkes i min skulder med det samme, men tænkte jeg sagtens kunne klare at arbejde igen idag...

Der tog jeg dog fejl, blev sendt hjem med en nærmest lammet arm, der bare gør hammer ondt... Har så fået noget stærkt smertestillende der så har slået mig ud og drættet om på sofaen...

Sune kom hjem med ungerne kl. 13, han har været til møde og de har været hos farmor..

Vågner da de træder ind ad døren og kan hører Sune viske til emilie (3år) "skynd dig ind og væk mor"

Emilie kommer så løbende ind i stuen, aer mig på kinden og siger stille "mooar" vågn oop... Åbner stille øjnene hvortil hun stolt hiver en pose chokolade frem og råber SE HVAD JEG HAR, det må du smage mor !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Skifreaken

meem skriver:

Kom galt afsted på arbejdet igår, da jeg greb en ældre dame der var ved at falde.. Kunne tydeligt mærkes i min skulder med det samme, men tænkte jeg sagtens kunne klare at arbejde igen idag...

Der tog jeg dog fejl, blev sendt hjem med en nærmest lammet arm, der bare gør hammer ondt... Har så fået noget stærkt smertestillende der så har slået mig ud og drættet om på sofaen...

Sune kom hjem med ungerne kl. 13, han har været til møde og de har været hos farmor..

Vågner da de træder ind ad døren og kan hører Sune viske til emilie (3år) "skynd dig ind og væk mor"

Emilie kommer så løbende ind i stuen, aer mig på kinden og siger stille "mooar" vågn oop... Åbner stille øjnene hvortil hun stolt hiver en pose chokolade frem og råber SE HVAD JEG HAR, det må du smage mor !

Årh hvor sødt! Rigtig god bedring til dig

Anmeld

16. september 2012

meem

Skifreaken skriver:

Årh hvor sødt! Rigtig god bedring til dig

Mange tak

Anmeld

16. september 2012

Janni.

Først rigtig god bedring. Håber du snart er på toppen igen.

En rigtig sød datter du har.

Gud hvor er det svært at lade være med at gribe de ældre. Kender det godt. Arbejder selv indenfor faget.

Anmeld

16. september 2012

meem

Janni. skriver:

Først rigtig god bedring. Håber du snart er på toppen igen.

En rigtig sød datter du har.

Gud hvor er det svært at lade være med at gribe de ældre. Kender det godt. Arbejder selv indenfor faget.

Tusind tak

Ja det er nemlig rigtig svært.. og man tænker slet ikke på at det er en selv der risikerer at blive skadet istedet for den faldende

Anmeld

16. september 2012

Janni.

meem skriver:

Tusind tak

Ja det er nemlig rigtig svært.. og man tænker slet ikke på at det er en selv der risikerer at blive skadet istedet for den faldende

Nej det er noget rigtig møg.

Anmeld

21. september 2012

MorTilKian

Nuurh :-)

Rigtig god bedring!

Anmeld

21. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nåår hun er sød! Og kærsten er da vist heller ik så tosset enda 

Ja  det er nogle gang bare fysisk umuligt ik at gribe sine bruger når de falder! Rigtig god bedring til dig! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.