han gider ikke være sammen med os..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Anonym trådstarter

min kæreste arbejder rigtig meget... og så tager jeg det som en selvfølge at han vil være sammen med mig og børnene når han endelig har fri....

fredag havde han en fridag, den tilbragte han sammen med en af sine venner, de rodede bil o.s.v. han kom sent hjem og gik direkte i seng...

lørdag stod han op kl 12 og kørte på arbejde, og kom hjem kl 3 om natten, fordi han besøgte nogle venner..

idag stod han op kl 13 og kørte direkte på arbejde..

jeg er så ked af det, jeg står op med børnene hver morgen og passer dem hele dagen alene...

børnene er 2 og 1 mdr....

jeg føler mig så alene om alting..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

min kæreste arbejder rigtig meget... og så tager jeg det som en selvfølge at han vil være sammen med mig og børnene når han endelig har fri....

fredag havde han en fridag, den tilbragte han sammen med en af sine venner, de rodede bil o.s.v. han kom sent hjem og gik direkte i seng...

lørdag stod han op kl 12 og kørte på arbejde, og kom hjem kl 3 om natten, fordi han besøgte nogle venner..

idag stod han op kl 13 og kørte direkte på arbejde..

jeg er så ked af det, jeg står op med børnene hver morgen og passer dem hele dagen alene...

børnene er 2 og 1 mdr....

jeg føler mig så alene om alting..

I kunne måske have gavn af at få sat ord på hvilke forventninger i hver især har til hinanden/jeres familiesamliv/den tid i spenderer væk fra hinanden. Det lyder til at han har en hel anden opfattelse af hvad der er "okay" i jeres forhold end du har - og hvis i ikke før har drøftet de her forventninger, så kan det heller ikke forventes at han kender til dine forventninger. Jeg tror det vil hjælpe meget.

Håber han er til at snakke med ang hans udelivs-forestillinger

Anmeld

16. september 2012

Ciss

Det lyder, som om I er nødt til at tage en alvorlig snak. Det der er slet ikke holdbart.

Han har skaffet sig familie, så er han i mine øjne også nødt til at tage sin del af arbejdet og være en del af sin familie. Man kan ikke bare prioritere alt andet, og så tro at familien klarer sig selv. En del mænd undskylder sig med, at bittesmå børn ikke rigtig siger dem noget, men personlig synes jeg ikke, den undskyldning holder.

Forhåbentligvis er det bare tankeløshet fra hans side.

Anmeld

16. september 2012

Lisbeth85

Synes du skal åbne op overfor ham, og fortælle hvor frustrerende du synes det er, at skulle stå alene med det hele, når han nu har weekend.

Jeg ville helt klart snakke med ham, for det der er da ikke okay? Tænk at han bare smutter? Havde han spurgt om det var ok, eller gjorde han det bare? Min kæreste forhører sig altid, og ved tit længe i forvejen, om han skal noget, så man har tid til at lave en anden aftale selv, eller få besøg af nogen...

Han burde være hos sin familie, når han har fri Så kan han jo altid smutte, når børnene sover og han har taget sig lidt af dig

Anmeld

16. september 2012

SussieThyssen

Jeg kan ikke sige det meget anderledes end de andre piger siger.

Du/I bliver nødt til at få en snak om tingene.

Og så må du melde ud, at du også har ret til en fridag, uden børn mindst en dag om ugen.
Gør ham klart at han har lige så stort ansvar for hjemmelivet som du  har, og at du ganske enkelt savner ham.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

16. september 2012

Klematis

Tænker, at der nok er mere til historien end de sidste 2 dage.
Snak sammen.
Med 2 små poder har alle sku brug for en fridag med vennerne.
Snak sammen, og find en fælles rytme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.