Lillepigen 9 måneder i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Københavnermor

Tiden går sååå stærkt!
Min søster har termin om 4 dage, det bliver så underligt at se en lillebitte baby, når min baby nærmest ikke er baby mere!

Lillepigen vokser, og er nu ca. 74 cm lang og vejer omkring de 8 kg. Det har været en udfordring at få hende til at spise "rigtig" mad, men det går meget bedre, og amningen bliver langsomt skåret ned..

Hun har så meget fart på, hun begyndte at kravle lige før hun blev 7 måneder, hun går langs væggene og alt andet herhjemme. Hun har en gang sluppet med begge hænder og stået selv i et par sekunder, før hun satte sig ned! Hendes 1. tand er lige brudt igennem, og der er vist en mere på vej..

Hun er såååå dejlig! Sjov, glad og griner så hjerteligt! Jeg kan slet ikke forstå at vi har lavet noget så fantastisk!

Og shhhh.. vi er ved at overveje nummer 2 herhjemme.. Der blev sagt OVERVEJE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Nettemor

Ja der sker bare meget i den alder

Da min søn var ca 6 mdr fik han en lille kusine. Og jeg synes jo stadig han var min lille bebs.. Men da vi så var henne og besøge den lille ny bebs så var han jo pludselig kæmpe stor

Hehe overveje det kan man heldigvis gøre alt det man vil uden det forpligter Men mon ikke det udvikler sig til mere alligevel

Anmeld

17. september 2012

Wimmie

Nu som Moar skriver:

Tiden går sååå stærkt!
Min søster har termin om 4 dage, det bliver så underligt at se en lillebitte baby, når min baby nærmest ikke er baby mere!

Lillepigen vokser, og er nu ca. 74 cm lang og vejer omkring de 8 kg. Det har været en udfordring at få hende til at spise "rigtig" mad, men det går meget bedre, og amningen bliver langsomt skåret ned..

Hun har så meget fart på, hun begyndte at kravle lige før hun blev 7 måneder, hun går langs væggene og alt andet herhjemme. Hun har en gang sluppet med begge hænder og stået selv i et par sekunder, før hun satte sig ned! Hendes 1. tand er lige brudt igennem, og der er vist en mere på vej..

Hun er såååå dejlig! Sjov, glad og griner så hjerteligt! Jeg kan slet ikke forstå at vi har lavet noget så fantastisk!

Og shhhh.. vi er ved at overveje nummer 2 herhjemme.. Der blev sagt OVERVEJE!

Her havde vi jo også 9-mdr dag i går - vildt så stærkt tiden er fløjet og så meget de pludselig kan 

Anmeld

17. september 2012

Københavnermor

Wimmie skriver:

Her havde vi jo også 9-mdr dag i går - vildt så stærkt tiden er fløjet og så meget de pludselig kan 

Ja, det er så vildt. Tiden går alt for hurtigt! Jeg kan slet ikke forstå at jeg snart har været mor i et år...

Hun er så skøn din datter!

Anmeld

17. september 2012

Wimmie

Nu som Moar skriver:

Ja, det er så vildt. Tiden går alt for hurtigt! Jeg kan slet ikke forstå at jeg snart har været mor i et år...

Hun er så skøn din datter!

Tak 

Og tænk at vi skal holde fødselsdag for dem om kun 3 mdr 

Anmeld

17. september 2012

Københavnermor

Wimmie skriver:

Tak 

Og tænk at vi skal holde fødselsdag for dem om kun 3 mdr 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.