Jeg har et problem, faren til mit barn skulle have kommet i lørdags for at være sammen med sin søn, han udeblev pga. sygdom som han ringer og fortæller mig 3 timer inden han skulle være her .. vi aftaler selvf. at vi skal finde en anden tid hvor han kan se ham. jeg giver ham så 3 dage at vælge imellem, indenfor samme tidsrum.. .. han siger så at han ikke kan nogen af dagene.. men problemet er, jeg kan slet ikke få tid på andre tidspunkter.. hvad skal jeg gøre ? min søn er 9 måneder gammel, og jeg vil ikke tage ham ud af den vandte rutine med vuggestue osv. desuden har jeg en skole at passe, som jeg endda siger jeg nok skal tage fri de to timer for at de kan få noget tid.. men han siger han umuligt kan være her før kl. 15 .. de har kun set hinanden 5 gange. så det er jo ikke fordi min søn kommer til at mæske at han ikke har været her .. jeg kan ihvertfald ikke mærke noget på ham nu, han kalder mig egoistisk, og alt muligt andet fordi at jeg ikke kan se at der er tid på andet tidspunkt.. jeg mener jo så at det er ham der er egoistisk, der er fint muighed for at være her i byen og overnatte på et herberg, så han kan være her kl 8 .. så jeg stadig kan nå i skole, og den bette kan komme i hans eskede vuggestue..
hvad skal jeg gøre, skal jeg bare sige til ham at hvis han vil se sin søn, så må han komme så det kan lade sig gøre for hans søn at opretholde en normal hverdag. og ellers komme til aftalt tid d. 29 hvor de har samvær igen..
eller skal jeg bare føje ham og så håbe at det ikke bliver for hårdt for min søn (meget sensetivt barn) at der kommer en fremmed mand som piller osv. efter en ang dag i vuggestue..
har jeg pligt til at føje ham, eller er det ok når det er ham der aflyser at jeg stiller 3 dage til rådighed og så må han få den ene af dem til at passe... 
hilsen moren, som er på herrens mark ....
Anmeld