Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BabyMus skriver: Åhh har næsten ingen ord!! Hvor er hun dog skøn din pige. Virkelig et kønt ansigt og sikke da nogle øjne.
Åhh har næsten ingen ord!! Hvor er hun dog skøn din pige. Virkelig et kønt ansigt og sikke da nogle øjne.
Tusinde tak - synes også hun har nogle dejlige øjne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Hun er SIMPELTHEN så skøn!! Og simpelthen så udtryksfuld!!
Hun er SIMPELTHEN så skøn!! Og simpelthen så udtryksfuld!!
Tak
Og ja, hun har simpelthen så mange udtryk - prøver at fange dem alle, hehe
Wimmie skriver: Tak Og ja, hun har simpelthen så mange udtryk - prøver at fange dem alle, hehe
.. og det er du ret god til!
HeidiØ skriver: .. og det er du ret god til!
Tak - jeg har også lidt over 10.000 billeder af hende på computeren, hehe
Hun er bare det mest charmerende lille pigebarn!!
Hun er sådan en lille én man rigtig lægger mærke til herinde, og det siger ikke så lidt med alle de babyer der bliver vist
Laulund87 skriver: Hun er bare det mest charmerende lille pigebarn!! Hun er sådan en lille én man rigtig lægger mærke til herinde, og det siger ikke så lidt med alle de babyer der bliver vist
Tak skal du have - det var super sødt sagt
Wimmie skriver: I dag fylder Mila 9 måneder - tænk at hun nu har været lige så længe uden for min mave som inden i min mave (+ 2 dage) Alting er sørme gået stærkt den sidste måned - og i særdeleshed de sidste 2 uger. Hun kravler nu rigtigt og det går stærkt. Hun rejser sig op af alt og elsker at "gå" mens man holder hendes hænder. Hun er ved at lære at spise med gaffel og har vist sig som et lille naturtalent... skeen derimod Hun har 6 tænder og de sidste har været lidt hårde, så nu håber vi på en lille tand-pause. Hun er nu 75 cm og 9,1 kg og jeg er så småt ved at pakke det meste str. 74 væk Vi har det rigtig godt og trives
I dag fylder Mila 9 måneder - tænk at hun nu har været lige så længe uden for min mave som inden i min mave (+ 2 dage)
Alting er sørme gået stærkt den sidste måned - og i særdeleshed de sidste 2 uger.
Hun kravler nu rigtigt og det går stærkt. Hun rejser sig op af alt og elsker at "gå" mens man holder hendes hænder.
Hun er ved at lære at spise med gaffel og har vist sig som et lille naturtalent... skeen derimod
Hun har 6 tænder og de sidste har været lidt hårde, så nu håber vi på en lille tand-pause.
Hun er nu 75 cm og 9,1 kg og jeg er så småt ved at pakke det meste str. 74 væk
Vi har det rigtig godt og trives
Hvor er dEt bare nogle skønne billeder og hvor har hun bare flotte øjne :-)
sommerc skriver: Hvor er dEt bare nogle skønne billeder og hvor har hun bare flotte øjne :-)
Hun er da bare så skøn Både med glad og surt ansigtsudtryk
Nessie skriver: Hun er da bare så skøn Både med glad og surt ansigtsudtryk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128