svigermor ødelægger familien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Anonym trådstarter

mig og min kæreste har været sammen i 4 år og har 3 børn sammen..

min svigermor har aldrig kunne fordrage mig og kunne heller ikke snuppe min kærestes gamle kæreste...

hun bagtaler mig til min kæreste og sviner mig til så snart jeg ikk er til stede.. min kæreste stopper hende ikke i det, da han virkelig er en tøffel..

nu har hun bildt ham ind at han er et offer, at jeg nedbryder ham og ikke hører på ham o .s.v.

vi er ved at gå fra hinanden pågrund af alt det lort her...

jeg er så ked af det hele...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

min svigermor har aldrig kunne fordrage mig og kunne heller ikke snuppe min kærestes gamle kæreste...

hun bagtaler mig til min kæreste og sviner mig til så snart jeg ikk er til stede.. min kæreste stopper hende ikke i det, da han virkelig er en tøffel..

nu har hun bildt ham ind at han er et offer, at jeg nedbryder ham og ikke hører på ham o .s.v.

Øv altså dumme dame! Hvad bilder hun sig ind?

Har du mulighed for at snakke med din kæreste om, hvad det gør ved dig, at hans mor taler så grimt om dig?

Jeg tror faktisk at hvis det var mit forhold, der var ved at blive ødelagt af en dum svigermor, så ville jeg gå i noget parterapi og få snakket ud om det sammen, og måske din kæreste kan få mod til at sige fra overfor sin mor?

Håber det bedste for jer, for ingen er da tjent med, at l går fra hinaden på baggrund af en svigermor der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt!

Stort

Anmeld

16. september 2012

tweety2060

tarkoflen skriver:

Har du mulighed for at snakke med din kæreste om, hvad det gør ved dig, at hans mor taler så grimt om dig?

Jeg tror faktisk at hvis det var mit forhold, der var ved at blive ødelagt af en dum svigermor, så ville jeg gå i noget parterapi og få snakket ud om det sammen, og måske din kæreste kan få mod til at sige fra overfor sin mor?

Håber det bedste for jer, for ingen er da tjent med, at l går fra hinaden på baggrund af en svigermor der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt!

Stort

Enig

Anmeld

16. september 2012

HeXeri

tarkoflen skriver:

Stort

Enig gange to.

Anmeld

16. september 2012

Rikkeas

Anonym skriver:

Hej med dig.

Sikke et surt show du er i nu Men undskyld mig, men din kæreste er da måske også en smule for dum, hvis hans mor bitcher over flere af hans kærester fra førhen også. Det tyder da på, at moren ikke kan tåle, at hendes søn har en anden kvinde at elske end hende i sit liv? Ja undskyld mig - men jeg har selv været i et forhold, hvor min svigermor var en forbandet kælling overfor mig. 

Men måske du selv burde tage snakken med hende om hvad der ligger til grunde for, at du ikke er god nok til hendes søn?

Og måske din kæreste skulle lære at stå lidt op imod hende - hvad bilder hun sig ind?

Jeg håber alt løser sig til det gode! :-) Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.