Fuld update fra mig:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. september 2012

MyLove E

God (næsten) morgen

Vil lige komme på lidt update på mig For dem som ikke har læst med de kan læse her hvad det drejer sig om.

https://www.baby.dk/debat/191801pi1/ordet-er-frit/a v-av-av.aspx

https://www.baby.dk/debat/191863pi1/ordet-er-frit/i ndlagt.aspx

Jeg er nu opereret og der var en betændt blindtarm..Men den er væk nu.
Alt er gået som det skal Men jeg var igen som altid så får jeg der SÅ underligt efter narkosen. Det er lidt som om jeg er 2 personer en som sidder i fodenden af sengen og ikke kan gøre noget som helst og så hende som ligger og hyler og er helt hysterisk. Det er meget mærkeligt .

Nu ligger jeg og får lidt og spise og drikke

Jeg har endnu ikke rigtig hørt noget om operation endnu . Men får noget antibiotika så blindtarmen kan muligvis været sprunget

Så.nu er der ingen arbejde til mig i ca en uge..
Lidt træls når arbejdet er helt nyt.

Nå tak for alle hilsnerne .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

JulieAlex89

Hvor dejligt at de fandt ud af hvad det var! Håber snart at du er klar til at komme på dit nye arbejde igen! 

Rigtigt god bedring! 

Anmeld

16. september 2012

Janni.

Godt du kom afsted og fik det tjekket. Rigtig god bedring.

Anmeld

16. september 2012

Nettemor

Godt at det gik som det skulle! Træls at du ikke kan komme på arbejde men det ville også være en dum chance at tage selv om det kan være kedeligt...

Anmeld

16. september 2012

MyLove E

JulieAlex89 skriver:

MakeHvor dejligt at de fandt ud af hvad det var! Håber snart at du er klar til at komme på dit nye arbejde igen! 

Rigtigt god bedring! 

Mange tak . Ja det var godt jeg ringe til lægevagten igen:-)

Anmeld

16. september 2012

tarkoflen

Pyha sikke da en omgang!

Ja det er træls, at skulle være væk fra job, men det er jo ikke "bare" lidt ondt i halsen du bliver væk med, så det har de da fuld forståelse for!

Rigtig god bedring

Anmeld

16. september 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

vaGodt at det gik som det skulle! Træls at du ikke kan komme på arbejde men det ville også være en dum chance at tage selv om det kan være kedeligt...

Ja det

Anmeld

16. september 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

vaGodt at det gik som det skulle! Træls at du ikke kan komme på arbejde men det ville også være en dum chance at tage selv om det kan være kedeligt...

Ja det er det bestemt.. Så må jeg lige slappe af en uge. :-)

Anmeld

16. september 2012

B&J

ej hvor var det godt du kom afsted igen... og næste gang man har det mærkeligt skal man bare banke i bordet det første læge du var inde ved burde sku skamme sig

sender dig masser af krammer og godt den er fjernet

Anmeld

16. september 2012

MyLove E

B&J skriver:

ej hvor var det godt du kom afsted igen... og næste gang man har det mærkeligt skal man bare banke i bordet det første læge du var inde ved burde sku skamme sig

sender dig masser af krammer og godt den er fjernet

Ja det var godt jeg ringe igen.. Ja det var lidt træls han ikke sendte mig videre. Men det kan også være det ikke var så slemt på det tidspunkt.. Men pyt nu er blindtarmen væk og det kan ikke ske igen..:-)
Tak for jeres kram og støtte:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.