Har nogen erfaring med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Anonym trådstarter

.. om fototapet begrænser børns leg ved at have et specifikt tema?! Dvs at de måske kun leger een leg da det er det værelset viser eller om de er ligeglade... F.eks jungletema med junglebord og junglestole.. ? Eller akvariumvæg.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

SussieThyssen

Det begrænser dem ikke det fjerneste.
Mine unger har haft masser af temaer malet på deres vægge, sørøver-temaer, jungletemaer, havbundstemaer og hvad ved jeg, og det har ingen indflydelse what so ever.
de har da lystigt leget med lego, barbie, dukkehus, bilbaner, bondegårdsdyr osv osv uden så meget som at skæve til deres vægge.
Så kast du dig blot ud i temaerne

Kærligst
Sussie 

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det begrænser dem ikke det fjerneste.
Mine unger har haft masser af temaer malet på deres vægge, sørøver-temaer, jungletemaer, havbundstemaer og hvad ved jeg, og det har ingen indflydelse what so ever.
de har da lystigt leget med lego, barbie, dukkehus, bilbaner, bondegårdsdyr osv osv uden så meget som at skæve til deres vægge.
Så kast du dig blot ud i temaerne

Kærligst
Sussie 

Det lyder bare godt, så kan det være jeg vil investere i et sådan fototapet  Ville lige høre, da prisen godt nok er lidt pebret 

Anmeld

16. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det lyder bare godt, så kan det være jeg vil investere i et sådan fototapet  Ville lige høre, da prisen godt nok er lidt pebret 

Du kan jo også få en til at male temaer..enten du selv eller en du kender, som er lidt kreativ 

Det har jeg selv gjort, og det kræver bare nogle af de billige bøtter maling i grundfarverne og så selv mixe dem 

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Du kan jo også få en til at male temaer..enten du selv eller en du kender, som er lidt kreativ 

Det har jeg selv gjort, og det kræver bare nogle af de billige bøtter maling i grundfarverne og så selv mixe dem 

Har overvejet det, men vil så rigtig gerne at det ligner det jeg har i tankerne og der slår jeg bare ikke selv til - og vil ikke lade nogen gøre det for mig - må se hvad jeg beslutter mig for. Det varer alligevel luge lidt inden det skal udføres, er bare ved at samle inspiration 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.