Elias nye billeder:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

Christina :-)

4kløver skriver:

Skøn knægt.
Og nej ser ikke frem til næste mdr

Hehe hvad mener du med det sidste ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Pige2009

Stinna&Elias<3 skriver:

Ja Hehe elias siger også mor jeg er ikk baby mere ha ha

Laura snakker også et øre af

Anmeld

15. september 2012

Baagøe skriver:

Laura snakker også et øre af

Hehe også her og mega Hurdig nu er elias begyndt i børnehave og hold op alle de ord de lære Hehe

Anmeld

15. september 2012

4kløver

Stinna&Elias<3 skriver:

Hehe hvad mener du med det sidste ?

Er bare ikke helt tilfreds med børnehaven. Der er et par ting jeg ikke synes om.
Nok mere fordi jeg synes hun er så lille og alt for lille til den store verden i børnehaven. De har en dør åben ned til en kælder og jeg har allerede set at hun falder ned. Gg. Åndssvag ikke

Anmeld

15. september 2012

4kløver skriver:

Er bare ikke helt tilfreds med børnehaven. Der er et par ting jeg ikke synes om.
Nok mere fordi jeg synes hun er så lille og alt for lille til den store verden i børnehaven. De har en dør åben ned til en kælder og jeg har allerede set at hun falder ned. Gg. Åndssvag ikke

Hehe ja lukker også nogle gange øjene når jeg henter elias de har sådan en bak i eliass børnehave så en dag havede han taget en legecykel og så han gode ven sad bag på og de køre så op og så tager elias benene op og køre baglas ned han gjorde det også da jeg kom og hentede ham En dag må indrømme mit hjerte sad i halsen Men han grinte sammen med hans ven

Anmeld

15. september 2012

4kløver

Stinna&Elias<3 skriver:

Hehe ja lukker også nogle gange øjene når jeg henter elias de har sådan en bak i eliass børnehave så en dag havede han taget en legecykel og så han gode ven sad bag på og de køre så op og så tager elias benene op og køre baglas ned han gjorde det også da jeg kom og hentede ham En dag må indrømme mit hjerte sad i halsen Men han grinte sammen med hans ven

Ja det tør siges.
Der er ikke andet ind bakker den bh hun starter i. Men glæder mig til hun kommer ud hverdag.

Anmeld

15. september 2012

4kløver skriver:

Ja det tør siges.
Der er ikke andet ind bakker den bh hun starter i. Men glæder mig til hun kommer ud hverdag.

Er glad for hans børnehave men fuck jeg skal vende mig til det er Van til der stille og rolig og bare elias sporg efter han er statet er ikk pænt jeg både dum og han er ikk en baby mere siger han tit har det svært med min lille baby er væk

Anmeld

15. september 2012

4kløver

Stinna&Elias<3 skriver:

Er glad for hans børnehave men fuck jeg skal vende mig til det er Van til der stille og rolig og bare elias sporg efter han er statet er ikk pænt jeg både dum og han er ikk en baby mere siger han tit har det svært med min lille baby er væk

Kender det godt... Xenya har ikke så meget sprog men er ved at være med. Jeg kan forstå hende så det er godt.

Anmeld

15. september 2012

Kender det godt... Xenya har ikke så meget sprog men er ved at være med. Jeg kan forstå hende så det er godt.

Hehe Eliasr snakker øerne af mig hele tiden der ikk de ord han ikk kan

Anmeld

16. september 2012

4kløver

Stinna&Elias<3 skriver:

Hehe Eliasr snakker øerne af mig hele tiden der ikk de ord han ikk kan

Dejligt når de gør det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.