træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. september 2012

HopinWishin

jeg er træt.... natten var lidt hård... vi sov 2*2,5 time... og så har laura sovet 1,5 time i barnevogn (hvoraf jeg gik med hende i en time) og senere 30 min i lift... - så jeg har sovet 2*15 min der også...

Og så har hun ellers ligget i min arm og skiftevis spist og grædt...

Manden er til to gange fest - jeg er misundelig! Det er anden weekend han er til noget med vennerne i løbet af den mdr vi har været forældre......

Sysb bare lige det er lidt hårdt i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Ciss

Fuldt forståeligt, at du synes, det er hårdt.

Man er helt kvæstet, når man ikke har fået i nærheden af nok søvn, for ikke at snakke om sammenhængende søvn.

for en bedre nat.

Og det kommer til at blive bedre. Begyndelsen kan være virkelig hård. Jeg tror, vi er mange som har prøvet det der. Husk at drikke nok. Det er så let at glemme, når man er træt og baby græder og alt bare er kaos i hovedet, men det gør en stor forskel for, hvor godt man selv fungerer, også mentalt.

Har du nogen andre i nærheden, som kan aflaste dig lidt, om det så bare er for en times tid? Bare et bittelille pusterum kan ofte hjælpe rigtig meget.

Håber, I begge får en god nats søvn nu.

Anmeld

15. september 2012

modesty

jeg er træt.... natten var lidt hård... vi sov 2*2,5 time... og så har laura sovet 1,5 time i barnevogn (hvoraf jeg gik med hende i en time) og senere 30 min i lift... - så jeg har sovet 2*15 min der også...

Og så har hun ellers ligget i min arm og skiftevis spist og grædt...

Manden er til to gange fest - jeg er misundelig! Det er anden weekend han er til noget med vennerne i løbet af den mdr vi har været forældre......

Sysb bare lige det er lidt hårdt i dag

Tja... Sådan så mine nætter ud de første 6 uger, og igen fra han var 4 mdr. og frem til nu hvor han er 11 mdr.   Det går dog fremad nu.

Jeg synes nu godt at du kan kræve at din mand er hjemme her i starten hvor det er ekstra hårdt fordi man ikke er vant til det endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.