Fødselsdagsgave til kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. september 2012

hende-nanna

Hello ladies! 

I kender sikkert alle problemet, som jeg lige nu er havnet i.

Sagen er, at min kæreste har fødselsdag d. 5/10, og jeg skal have fundet en fødselsdagsgave til ham. Da vi begge er studerende, bliver det ikke for mere end 100-200 kroner. Men jeg er så meget i tvivl om hvad jeg vil give ham!

Han bliver 22 år, er lærerstuderende, bor hjemme, håndboldspiller, meget aktiv og stor Esbjerg-fan. Derfor har jeg overvejet følgende:

- To billetter til Esbjergs hjemmekamp søndag d. 7/10 (kræver bare jeg ved han ikke har andre planer - og så kan han tage afsted med sin lillebror som er ligeså stor Esbjerg-fan).

- Oplevelsesgaver.dk, men synes bare de der passer til ham er ret så dyre

Mange af jer har stået i situationen før, så tænke I sikkert have en masse gode ideer! Så I skal være hjertlig velkommen til at skrive dem alle her. På forhånd tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

hende-nanna

Ingen som har nogle ideer? 

Anmeld

15. september 2012

TeamRocket

Min kæreste får en ny computer til sin fødselsdag men det kan du jo nok ikke bruge til så meget. Hvad med frække oplevelses gavekort? De hittede stort herhjemme dengang vi ikke havde så mange penge. Ellers er fodboldbilletter lige i øjet nu han er fan mon ikke ? Min mand ville blive skide glad for at skulle ind og se kamp med sin bror.. Mænd og bold

Anmeld

15. september 2012

hende-nanna

TeamRocket skriver:

Min kæreste får en ny computer til sin fødselsdag men det kan du jo nok ikke bruge til så meget. Hvad med frække oplevelses gavekort? De hittede stort herhjemme dengang vi ikke havde så mange penge. Ellers er fodboldbilletter lige i øjet nu han er fan mon ikke ? Min mand ville blive skide glad for at skulle ind og se kamp med sin bror.. Mænd og bold

Nej, den er lidt dyr, og så han også lige selv købt en ny, men tak for forslaget 

Fodboldbilletterne og nok også det jeg hælder mest til - må jo give ham gaven lidt før, så jeg er sikker på han har tid til det, men hvis han er en ægte fan aflyser han jo alt andet for det 

Det sidste vil jeg da lige huske - det kan jo altid bruges til julegave eller årsdag også 

Anmeld

16. september 2012

stina123

Jeg har lige foræret min kæreste to billetter til "Anden's" nye stand up show. Dog var de også ret dyre, 800 bobs

Men han blev glad for dem.

Jeg har også købt en kortholder til ham, hvor jeg har fået indgraveret hans navn, fordi han er så skide god til altid at smide sit kørekort væk Det skulle ikke undre mig at han bare smider kortholderen væk nu

Anmeld

18. september 2012

hende-nanna

stina123 skriver:

Jeg har lige foræret min kæreste to billetter til "Anden's" nye stand up show. Dog var de også ret dyre, 800 bobs

Jeg har også købt en kortholder til ham, hvor jeg har fået indgraveret hans navn, fordi han er så skide god til altid at smide sit kørekort væk Det skulle ikke undre mig at han bare smider kortholderen væk nu

Min kæreste er virkelig kræsen når det kommer til comedy, så tør ikke helt begive mig ud i noget der - dog ville jeg helt vild gerne selv ind og se noget, men det må blive uden ham 

Kortholderen har han i forvejen - det var ellers også en god idé! 

Må vist konkludere at mænd er glemsomme og besværlige at købe gave til 

Anmeld

18. september 2012

MediaAnarchy

MAD! Mad er det min bliver gladest for - så en god men ikke alt for dyr restaurant og lidt levende lys og hygge hjemme bagefter, har været en success på su budgettet.

Sidst fik han en tur i zoologisk have, og et tilskud til en læderjakke

Anmeld

18. september 2012

FrkZier

stina123 skriver:

haha dem har jeg lige fået i gave af min kæreste - så ved jeg da hvad han har betalt for dem haha

Anmeld

19. september 2012

hende-nanna

MediaAnachy skriver:

MAD! Mad er det min bliver gladest for - så en god men ikke alt for dyr restaurant og lidt levende lys og hygge hjemme bagefter, har været en success på su budgettet.

Sidst fik han en tur i zoologisk have, og et tilskud til en læderjakke

Tak for ideerne - de bliver skrevet på en liste så jeg ikke løber ind i samme problem en anden gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.