Min datter er heller ikke så god til at lege selv. (samme alder som din bonusdatter) Jeg gik hele tiden og ventede på, at det skulle komme, da jeg kunne se veninders børn var meget bedre til at sidde i timevis og lave perler eller læse. Men min datter har en masse krudt bagi. Hun er tilgengæld rigtig god til at lege med alle andre børn, både dem hun kender og ikke kender. Så hun kan lege i timevis i vores gård sammen med andre børn.
Nu spørger du, hvad vi andre gør for at aktivere. Her bruger vi tit alle de tilbud der er i byen omegn. I dag har vi (far, mor, støresøster og lillesøster) været til legestue hvorder bagefter var brunch. Om eftermiddagen har vi været hos en veninde som har aldersvarende børn.
I morgen er der åben landbrug, så der tager vi ud "på landet"
og kigger på dyr.
Sidste weekend var vi på biblo, og en anden gang et legeland hvor børnene kunne boltre sig.
I weekenden får hun også lov at spille lidt Ipad eller se en Disney film og så er der tid til at læse ekstra bøger, eller memoryspil mv. Pt leger hun også med My little Pony og tegner en del.
Vi prøver at dele det lidt op, så hun om formiddagen leger selv hvorefter vi så laver noget som familie (hvor vi tager ud til alle, de ofte gratis tilbud, der er i Kbh.
Anmeld