Hvilken film skal jeg se????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

MyLove E

AalborgPigen skriver:

Hvorfor har i ikke TV ?

Vi har et gamle et som ikke er digitalisering. Og vi har ikke købt nogen box. Vi ser det aldrig og tvet står ikke i stuen og har aldrig gjort det..
Vi ser film og en del bonanza på computer.:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Muffin_girl

Tauf skriver:

Vi har et gamle et som ikke er digitalisering. Og vi har ikke købt nogen box. Vi ser det aldrig og tvet står ikke i stuen og har aldrig gjort det..
Vi ser film og en del bonanza på computer.:-)

Okay  

Det er ikke så tit man hører det ..

Anmeld

15. september 2012

MyLove E

AalborgPigen skriver:

Okay  

Det er ikke så tit man hører det ..

Nej det ved jeg.. Og mange der kender mig fra gamle dage vil nok heller ikke tro på mig. Men den er god nok:-)

Anmeld

15. september 2012

Camilla <3

Twilight!

Anmeld

15. september 2012

hende-nanna

Nettemor skriver:

Hvad er det den hedder den med Ryan Reynolds hvor det er ligesom den der julehistorie med fortidens, nytidens og fremtidens kærester?

Ved ikke helt hvilken du snakker om, men her er et link til de film han har været med i :-)
http://www.fandango.com/ryanreynolds/filmography/p232927 

Anmeld

15. september 2012

hende-nanna

rikkeregnbue skriver:

Ja, jeg har lige afleveret Ida til olderne, så mor her kan få ladet energiniveauet op.

Så hvilken film skal jeg se i aften?  Jeg er selv totalt lost. Jeg er til film som She's the man, Twilight, Mean Girls, Remember me.... osv

Skal selvfølgelig se Voice! Men..

Tøsefilm og komedier er lige min genre, så kommer lige med lidt forslag til det! 

Wild Child
The Change-Up
Private Valentine: Blonde & Dangerous
A Walk To Remember
What Happens in Vegas
The Backup Plan
The Proposal
Marley and Me
Cake
Storbydrømme

Hvis du ikke har filmen hjemme, men alligevel har lyst til at se dem, har jeg et link til en side hvor du gratis kan se dem. Dog er der ingen danske undertekster, men hvis man forstår engelsk er det intet problem  

Anmeld

15. september 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Hehe ja men spurgte om du kunne huske hvad den anden hedder

Ej den ved jeg desværre ikke hvad hedder, jeg har faktisk ikke set så forfærdeligt mange film med ham, selvom jeg synes han er noget så gorgeous!!

Anmeld

15. september 2012

Nettemor

nannafrederiksen skriver:

Ved ikke helt hvilken du snakker om, men her er et link til de film han har været med i :-)
http://www.fandango.com/ryanreynolds/filmography/p232927 

Hmm det er da ikke dem alle sammen. Der mangler da i hvert fald Van the man 1+2. og et par stykker mere

Anmeld

15. september 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Ej den ved jeg desværre ikke hvad hedder, jeg har faktisk ikke set så forfærdeligt mange film med ham, selvom jeg synes han er noget så gorgeous!!

Ja helt enig! Så kan man rigtig savle når man se en film med ham

Anmeld

15. september 2012

hende-nanna

Nettemor skriver:

Hmm det er da ikke dem alle sammen. Der mangler da i hvert fald Van the man 1+2. og et par stykker mere

Søgte bare på hans filmografi, og det var hvad der kom frem. Er desværre ikke helt ekspert i hvilke film han har været med i, men nogle af dem er der i hvert fald så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.