Tvillingenålindstilling på Singer confidence?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. september 2012

Amagerpigen82

Hejsa

Har lige købt en tvillingenål og skal til at sy. Der står i brugsvildledningen på min Singer confidence symaskine at det er vigtigt jeg trykker på knappen for at aktivere tvillingenål før jeg starter. Men hvor er den??? Hurtig hælp påskønnes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Amagerpigen82

Har forgæves nærlæst hele brugsanvisningen og Googles n masse så jeg håber virkelig der er en der kan hjælpe

Anmeld

15. september 2012

Nea85

Amagerpigen82 skriver:

Har forgæves nærlæst hele brugsanvisningen og Googles n masse så jeg håber virkelig der er en der kan hjælpe

Nu har jeg godtnok en bernina, men på min symaskine skal man ikke indstille efter tvillingenål..

Jeg plejer at ri i hånden, så jeg har en rettesnor i forhold til hvor jeg skal sy

Anmeld

15. september 2012

Amagerpigen82

Nea85 skriver:

Nu har jeg godtnok en bernina, men på min symaskine skal man ikke indstille efter tvillingenål..

Jeg plejer at ri i hånden, så jeg har en rettesnor i forhold til hvor jeg skal sy

Tak... Dit svar tiggede at jeg fandt løsningen. Der er heller ikke en knap på min men en indstilling. Bare mærkeligt beskrevet... Men tak igen

Anmeld

15. september 2012

Nea85

Amagerpigen82 skriver:

Tak... Dit svar tiggede at jeg fandt løsningen. Der er heller ikke en knap på min men en indstilling. Bare mærkeligt beskrevet... Men tak igen

Velbekomme, er glad for at jeg kunne "hjælpe"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.