YAY navneændring er gået igennem :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

MortilElias2010

Hvor dejligt for dig!  Forstår godt dit valg og dejligt du har sørget for at tale med hende om det på en letfordøjelig måde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Clisolka

wamse skriver:

Jeg søgte i februar i år om at få ændret min datters efternavn til mit, så hun ihvertfald ikke via navn ville kunne sættes i relation til hendes fars kriminelle handlinger, og jeg har i dag fået den endelige afgørelse

Ej hvor godt - stort tillykke med det! 

Anmeld

15. september 2012

Nettemor

Super dejligt for jer! Stort tillykke søde!

Anmeld

15. september 2012

wamse

MortilElias2010 skriver:

Hvor dejligt for dig!  Forstår godt dit valg og dejligt du har sørget for at tale med hende om det på en letfordøjelig måde 

Ja det er så godt, og hun har nu hele dagen sagt, at nu hedder jeg Kristensen

Anmeld

15. september 2012

wamse

Babymor2010 skriver:

Ej hvor godt - stort tillykke med det! 

1000 Tak

Anmeld

15. september 2012

wamse

Nettemor skriver:

Super dejligt for jer! Stort tillykke søde!

Mange tak søde

Anmeld

15. september 2012

LMX

Det lyder dejligt. Tillykke

Må jeg spørge hvorfor du skulle søge om at få ændret hendes navn? Måske er reglerne lavet om eller har I fælles forældremyndighed?

For 13 år siden ændrede jeg min søns efternavn til mit fordi han ikke har kontakt til sin far. Og det skete samme dag som jeg bad om det.

Anmeld

15. september 2012

wamse

Det lyder dejligt. Tillykke

Må jeg spørge hvorfor du skulle søge om at få ændret hendes navn? Måske er reglerne lavet om eller har I fælles forældremyndighed?

For 13 år siden ændrede jeg min søns efternavn til mit fordi han ikke har kontakt til sin far. Og det skete samme dag som jeg bad om det.

Tak 

Jeg har ene forældremyndighed, og han er blevet hørt i sagen også, de har bare valgt, ikke at rette sig efter hans protest

Anmeld

15. september 2012

LMX

wamse skriver:

Tak 

Jeg har ene forældremyndighed, og han er blevet hørt i sagen også, de har bare valgt, ikke at rette sig efter hans protest

Aah så det var fordi han protesterede at det trak ud?

For da jeg ændrede min søns navn skulle hans far ikke engang spørges. Det var min beslutning alene. Derfor det undrede mig...

Anmeld

15. september 2012

wamse

LMX skriver:

Aah så det var fordi han protesterede at det trak ud?

For da jeg ændrede min søns navn skulle hans far ikke engang spørges. Det var min beslutning alene. Derfor det undrede mig...

Tror reglerne er ændret omkring det, men det trak ud fordi de har været usædvanlig sløve i statsforvaltningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.