Fjernelse af hot fusion.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.526 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. september 2012

Orkide86

Hej

Jeg har nu haft hot fusion i siden juni, og jeg vil gerne ha dem ud nu, trænger til en pause

Men hvordan gør jeg det bedst og billigst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

henh01

Jeg fik taget mine ud hos hende der havde lavet det. Havde det kun i i 14 dage og fik revet stort set halvdelen af mit hår af sammen med Håber på det var fordi de ikke havde siddet i så længe.
Bottom line er at der blev brugt noget væske der opløste limen. så det skal du i hvert fald have fat i.

Anmeld

15. september 2012

Orkide86

henh01 skriver:

Jeg fik taget mine ud hos hende der havde lavet det. Havde det kun i i 14 dage og fik revet stort set halvdelen af mit hår af sammen med Håber på det var fordi de ikke havde siddet i så længe.
Bottom line er at der blev brugt noget væske der opløste limen. så det skal du i hvert fald have fat i.

Puha lyder ikke godt håber ikke jeg mister ret meget af mit eget hår..

Anmeld

15. september 2012

LRJ

Mirjam123 skriver:

Hej

Jeg har nu haft hot fusion i siden juni, og jeg vil gerne ha dem ud nu, trænger til en pause

Men hvordan gør jeg det bedst og billigst?

Jeg brugte 3 flasker med citron saft til at fjerne mine, nulrede saften rundt limen og så en kam til St rede det ud, det tog 5 timer men intet af mit eget hår røg af, det gjorde det da hende jeg fik det lavede ved 1 gang tog det ud 1 gang

Anmeld

15. september 2012

KittyCatta

Først knuser du limen med en tang. Derefter skal du bruge husholdningssprit! Tag ti totter og vikl en vatrondel med sprit på om hver enkelt. Når du så har sat alle ti på, tager du den første tot og nulrer limen af.

Anmeld

16. september 2012

Orkide86

Puha lyder besværligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.