Ja vi har en af de der perioder hvor jeg får mere opmærksomhed fra vores hund end fra min mand, han er nogenlunde lige så aktiv som en våd sok og bruger alt sin tid på arbejde, computer og læser nyhederne. Jeg er ved at brække mig- igår dullede jeg mig op til han kom hjem- og så meget som opdagede han det, neeej han ville spille wow. Og det burde virkelig ikke gå mig på, for ja man har da perioder hvor den anden bare ikke er super spændene- men når det går udover mig gider jeg altså ikke være med mere. Blev sur og gik i seng i bedste SÅ gider jeg bare heller ikke snakke med dig mere! stil. Så åndssvagt. For jeg havde mest lyst til at råbe af ham SÅ SE MIG DOG. Snak med mig, smil til mig, giv mig et kram, jeg er ved at blive sindsyg. Føler mig ignoreret og alene. Og jeg bliver mere og mere irriteret på ham, for så er det hele også bare hans skyld og noget så latterligt som at han har glemt det er hans tur til at vaske op gir mig lyst til at bede ham skride af helvedes til. Vi har heller aldrig sex- hvilket vi jo er lige gode om ikke at have, det der genere mig er bare at det ikke genere ham! Jeg har ikke lyst fordi jeg er gravid, hvad er hans undskyldning? Jeg vil forgudes, begæres, savnes, snakkes med og elskes. Hvad skal jeg gøre?
Den triste
Anmeld