Har brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Anonym trådstarter

Har i prøvet på at være i en butik og jeres lille barn som er snart 2 år , kaster meget op midt i butikken :/ og butiksejeren ser meget vred på dig og ryster på hovedet og kaster servietter over så man kan tørre op?

Hvad gør man i denne situation ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

MortilElias2010

Har i prøvet på at være i en butik og jeres lille barn som er snart 2 år , kaster meget op midt i butikken :/ og butiksejeren ser meget vred på dig og ryster på hovedet og kaster servietter over så man kan tørre op?

Overfor sådan en attitude ville jeg nok finde på en undrende tilgang til dennes mangel på empati, så personen blev sat til vægs inden jeg forlod butikken. 

Ellers ville jeg selvfølgelig undskylde dybt og beklage, tørre op og håbe andre ville træde til og tilbyde deres hjælp inden jeg gik. 

Og så ville jeg skynde mig hjem med et barn der åbenlyst ikke har det godt og være bjørnemor indtil min lille purk igen blev rask 

Men nej, har heldigvis ikke stået i en sådan situation. 

Anmeld

14. september 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Anonym skriver:

Først vil jeg sige, at jeg aldrig ville forvente at medarbejdere i en butik tørrede det op, det må være mit ansvar, så jeg ville spørge, om de havde noget jeg kunne bruge - men det er heller ikke det, der er problemet tænker jeg?

Hvis medarbejderen reagerer med surhed og bebrejdelse ville jeg tørre op (selvfølgelig), og derefter venligt men afmålt takke for servietterne og forlade butikken. Havde jeg købt noget der, kunne jeg godt finde på at fortryde købet og bede om engene tilbage, og så forlade butikken - ikke om jeg ville støtte en butik, der var arrogante i opførslen. Opkast er ikke superlækkert, men så længe mor/far sørger for at tørre op, så har man gjort hvad man kunne. Alle kan jo blive akut dårlige - det kan også ske for voksne, så ingen grund til at blive et surt løg af en medarbejder. Hvad gjorde du?

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Jamen jeg undskyldte mange gange og tørrede op med det samme :/ hun kiggede bare på mig uden at sige det gør ikke noget eller virke lidt forståelig . Følte mig pinlig berørt og hjælpeløs .

Det værste jeg gjorde var at vænne tilbage til butikken da jeg havde tid efter 10 min til piercing. :/ føler som dårlig mor og har grædt hele dagen og har haft det ondt af min søn

Da jeg vænner tilbage ned i kælderen med min stakkels søn hos pierceren kaster han endnu engang op der , så blev ham pierceren vred og skældte mig ud at jeg vat dårlig mor .

Jeg undskyldte 100 gange og tørrede op og gik derefter hvorefter han slækkede med døren i vrede

Var tudefærdig og følte mig virkelig virkelig dårlig mor. Hvordan ku tænke sådan.

Jeg troede bare at han kastede en gang op pg det var det, men hvorfor tænkte jeg ikk at min søn er syg, tag dog fucking hjem kvinde!

Anmeld

15. september 2012

TNBC

Anonym skriver:

Nej men jeg har været barnet. Men de var vist meget forstående. Man gør det jo ikke med vilje. Jeg tror lidt jeg ville klage, for det er dårlig behandling

Anmeld

15. september 2012

Åse

Jeg ville nok ikke gå tilbage igen til butikken, men ville havde taget hjem.
Men du sagde undskyld og tørret det op, og så kan du ikke gøre mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.