clairvoyant og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Anonym trådstarter

Hey Qvinfolk

Tænkte på om der er nogle der har prøvet at kontakte en clairvoyant, og spurgt om graviditet?

Fx. Hvornår man bliver gravid! og har det passet?

Spørger fordi jeg måske godt selv kunne tænke mig at spørge en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

prettybutterfly

Ja det gjorde jeg faktisk! Hun ramte fuldstændigt rigtigt med den måned jeg blev gravid i. Men ramte forkert med kønnet...

Sig til hvis du vil ha hendes nr, hun er faktisk helt fantastisk dygtig. Hun bor i Holte

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

prettybutterfly skriver:

Ja det gjorde jeg faktisk! Hun ramte fuldstændigt rigtigt med den måned jeg blev gravid i. Men ramte forkert med kønnet...

Sig til hvis du vil ha hendes nr, hun er faktisk helt fantastisk dygtig. Hun bor i Holte

ihh spændende! var det ved personlig møde eller over mail?

Anmeld

14. september 2012

prettybutterfly

Anonym skriver:

ihh spændende! var det ved personlig møde eller over mail?

Personligt møde hos hende selv. Har været der to gange og hun har sagt de vildeste ting som er kommet til at passe(med undtagelse af kønnet) Send en privat besked til mig hvis du vil ha hendes nr. Men jeg tror man skal besøge hende hjemme hos sig selv lige ved Holte station

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

prettybutterfly skriver:

Personligt møde hos hende selv. Har været der to gange og hun har sagt de vildeste ting som er kommet til at passe(med undtagelse af kønnet) Send en privat besked til mig hvis du vil ha hendes nr. Men jeg tror man skal besøge hende hjemme hos sig selv lige ved Holte station

oki lyder spændende :-) Men kommer desværre fra Jylland, så der er nok lige lidt for langt

Anmeld

14. september 2012

prettybutterfly

Anonym skriver:

oki lyder spændende :-) Men kommer desværre fra Jylland, så der er nok lige lidt for langt

Okidoki, så er det nok lige meget med nummeret . Håber du finder en god en derovre! De gode hænger desværre ik på træerne!

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

takker .-) .. tænker også måske at prøve fjernclairvoyance over mail, er der nogen der har erfaringer med det?

Anmeld

15. september 2012

Anonym trådstarter

Opper den lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.