Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey Qvinfolk
Tænkte på om der er nogle der har prøvet at kontakte en clairvoyant, og spurgt om graviditet?
Fx. Hvornår man bliver gravid! og har det passet?
Spørger fordi jeg måske godt selv kunne tænke mig at spørge en
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja det gjorde jeg faktisk! Hun ramte fuldstændigt rigtigt med den måned jeg blev gravid i. Men ramte forkert med kønnet...
Sig til hvis du vil ha hendes nr, hun er faktisk helt fantastisk dygtig. Hun bor i Holte
prettybutterfly skriver: Ja det gjorde jeg faktisk! Hun ramte fuldstændigt rigtigt med den måned jeg blev gravid i. Men ramte forkert med kønnet... Sig til hvis du vil ha hendes nr, hun er faktisk helt fantastisk dygtig. Hun bor i Holte
ihh spændende! var det ved personlig møde eller over mail?
Anonym skriver: ihh spændende! var det ved personlig møde eller over mail?
Personligt møde hos hende selv. Har været der to gange og hun har sagt de vildeste ting som er kommet til at passe(med undtagelse af kønnet) Send en privat besked til mig hvis du vil ha hendes nr. Men jeg tror man skal besøge hende hjemme hos sig selv lige ved Holte station
prettybutterfly skriver: Personligt møde hos hende selv. Har været der to gange og hun har sagt de vildeste ting som er kommet til at passe(med undtagelse af kønnet) Send en privat besked til mig hvis du vil ha hendes nr. Men jeg tror man skal besøge hende hjemme hos sig selv lige ved Holte station
oki lyder spændende :-) Men kommer desværre fra Jylland, så der er nok lige lidt for langt
Anonym skriver: oki lyder spændende :-) Men kommer desværre fra Jylland, så der er nok lige lidt for langt
Okidoki, så er det nok lige meget med nummeret . Håber du finder en god en derovre! De gode hænger desværre ik på træerne!
takker .-) .. tænker også måske at prøve fjernclairvoyance over mail, er der nogen der har erfaringer med det?
Opper den lige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128