Igangsættelse (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

MorDk

Zette skriver:

Jeg fik 1 pille og blev sat igang 37+3. Fik den lagt kl. 16. Vandet gik 00.50 og hun er født dagen efter 15.21

Hvordan kand et være du allerede blev sat igang der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

MorDk

nielsen80 skriver:

Det var da så lidt, man vil jo helst gå i gang af sig selv.

Bare lige til info, mit akut kejsersnit havde INTET med igangsættelsen at gøre(det var en navlestreg snoet om halsen tre gange, der var årsagen), så skrev det ikke for at gøre dig uroligt. Tænkte lige bagefter det var lidt dumt, sorry!

Åhr... det tænkte jeg ikke over som sådan! Ved jo der er risiko ved igangsættelse... det sagde min JM også at du "kunne" ende i KS.

Anmeld

14. september 2012

smokin

MorDk skriver:

Hvordan kand et være du allerede blev sat igang der?

Fordi min datter voksede for stærkt og der var mistanke om at hun kunne dø i maven. 

Anmeld

14. september 2012

MorDk

Zette skriver:

Fordi min datter voksede for stærkt og der var mistanke om at hun kunne dø i maven. 

UHA!

Hvad vejde hun ved fødslen så?

Anmeld

14. september 2012

smokin

MorDk skriver:

UHA!

Hvad vejde hun ved fødslen så?

4380 gram og hun blev taget ved kejsersnit tilsidst da hn ganske rigtig sad fast i bækkenet...

Anmeld

14. september 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Hvor lang tid gik der fra du blev sat igang til du fødte?

Hvordan blev du sat igang og hvorfor?

Præcis 16 timer gik der fra jeg var blevet sat i gang til jeg fødte 

Jeg fik taget vandet med det samme (39+4) da jeg var 3-4 cm åben.  Jeg blev sat i gang før termin pga. graviditetsbetinget sukkersyge  Den unge dame ville ikke ud, så hun blev taget med et AKS efter 15 timers veer 

Anmeld

15. september 2012

Elgaard73

Hej... Jeg blev sat igang 41+0, fordi at jeg var IVF gravid.( Så får man kun lov at gå en uge over tid. ) Jeg mødte ind på fødegangen, ved 11 tiden og der kunne de tage mit vand. Jeg fik lidt ekstra plukveer, men ellers skete der ikke mere. Kl 15 skulle vi komme tibage igen og der snakkede de lidt frem og tilbage om jeg skulle have stikpiller eller om de skulle give mig vedrop. Det blev til vedrop kl 16 og så kom der gang i tingene. Han blev født 21.45 samme aften... Så jeg var i "aktiv" fødsel i ca. 6 timer.. Knus.

Anmeld

15. september 2012

TrineMine86

MorDk skriver:

jeg blev sat igang 41+4 pga utallige gener og tegn på ssf..

blev sat igang med stikpiller og fosterhindesprængning - senere hen også med ve-drop.

jeg fødte 4 dage efter 42+0 ved aks, da han simpelthen ikke kunne komme ud..

Anmeld

15. september 2012

maryjane

Blev sat i gang 41+3, fordi det gør man nu her i Kolding. De kunne heldigvis tage vandet så jeg skulle blive til jeg havde født, ca 13 timer efter.

Anmeld

15. september 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Blev sat igang ca. kl. 15 med ve drop fordi mit vand gik aftenen før ..
Fødte 22.46 ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.