Slut med amning :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. september 2012

modesty

Jeg har lige ammet min søn på 11 mdr. for sidste gang. Jeg var klar til at tage springet, og det var han også. Han skulle lige holdes i hånden i 5 minutter og så faldt han i søvn uden nogen form for brok eller ked.

Og selvom jeg var klar, og jeg glæder mig til min nyvundne frihed, hvor jeg ellers altid skulle være hjemme når han blev puttet og altid skulle stå op med ham kl. 5...

...så føles det godt nok mærkeligt lige nu.  Øv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

nielsen80

Kan godt forstå det må være en ambivalent følelse! Håber overgangen kommer til at gå smertefrit.

Anmeld

14. september 2012

Ellie79

modesty skriver:

Jeg har lige ammet min søn på 11 mdr. for sidste gang. Jeg var klar til at tage springet, og det var han også. Han skulle lige holdes i hånden i 5 minutter og så faldt han i søvn uden nogen form for brok eller ked.

Og selvom jeg var klar, og jeg glæder mig til min nyvundne frihed, hvor jeg ellers altid skulle være hjemme når han blev puttet og altid skulle stå op med ham kl. 5...

Åh ja - det er så trist på den ene side og på den anden er det så dejligt at få sin krop igen.. Lige da jeg var stoppet, han var et år havde jeg sådan lyst til at ligge ham til, bare lige en sidste gang hehe.. Men efter en uges tid havde vi begge glemt det og nu er det skønt at være mig igen

Anmeld

17. september 2012

Camillakn

modesty skriver:

Årh, jeg står der nu hvor jeg gerne vil lægge amningen på hylden og alligevel ikke. Han er 11 mdr. nu og tror bare jeg trækker den ud ved at sige argh jeg venter lige til han bliver 1 år Men savner godt nok at have min krop for mig selv. 

Min søn vågner så 1 gang om natten stadigvæk hvor jeg før i tiden stod op og ammede, nu er vi gået over på at han får flaske og så får han en morgen tår. Men ja, skal lige tage mig sammen og så hoppe over den morgen tår. Så vil jeg da håbe at det kun tager en uge og så er det glemt

Det er nu så hyggeligt det amning altså, den nærkontakt man får til den lille er ubeskrivelig.

Anmeld

17. september 2012

modesty

Camillakn skriver:

Årh, jeg står der nu hvor jeg gerne vil lægge amningen på hylden og alligevel ikke. Han er 11 mdr. nu og tror bare jeg trækker den ud ved at sige argh jeg venter lige til han bliver 1 år Men savner godt nok at have min krop for mig selv. 

Min søn vågner så 1 gang om natten stadigvæk hvor jeg før i tiden stod op og ammede, nu er vi gået over på at han får flaske og så får han en morgen tår. Men ja, skal lige tage mig sammen og så hoppe over den morgen tår. Så vil jeg da håbe at det kun tager en uge og så er det glemt

Det er nu så hyggeligt det amning altså, den nærkontakt man får til den lille er ubeskrivelig.

Ja, jeg havde faktisk også tænkt mig at vente til han blev 1 år, men da jeg to dage havde ammet ham uden at der kom noget mælk ud og han bare lå og hyggesuttede, tja... så kunne det jo ikke engang kaldes amning længere ;-)

Det tog lige et par dage hvor det var lidt øv. Og det er stadig mærkeligt at tænke på. Men det er også helt OK.

Anmeld

17. september 2012

Vidunderligeunger

stort kram til dig. jeg ønskede virkelig at amme længe men ved 3 mdr var det slut og jeg græd og græd ' 

Anmeld

17. september 2012

MortilCilas

modesty skriver:

Ja det er ikke sjovt at stoppe.

Jeg stoppede med Cilas da han var 13 måneder Mest fordi han bed mig!

Anmeld

17. september 2012

modesty

Vidunderligeunger skriver:

stort kram til dig. jeg ønskede virkelig at amme længe men ved 3 mdr var det slut og jeg græd og græd ' 

Øv, det kan jeg godt forstå, det må være ærgerligt at skulle stoppe tidligt når man gerne ville fortsætte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.