Første tur hos lægen ( fertilitetssamtale) udredning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Anonym trådstarter

Og som det første skal manden AFlevere en sædprøve! ... synes  det er vildt underligt at vi nu er igang med udredning ...

det gør mig lidt ked af det, for har slet slet ikke lyst til at de her undersøgelser der kommer osv...

men vi har prøvet i 3 år, og vil så gerne snart have en bebs i maven...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Og som det første skal manden AFlevere en sædprøve! ... synes  det er vildt underligt at vi nu er igang med udredning ...

det gør mig lidt ked af det, for har slet slet ikke lyst til at de her undersøgelser der kommer osv...

Du skal nok blive glad for det, selvom det er en hård proces! Men når der ligger en baby i maven er det jo fuldstændig ligegyldigt hvordan den er kommet derind, det vigtigste er, at den er der

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Du skal nok blive glad for det, selvom det er en hård proces! Men når der ligger en baby i maven er det jo fuldstændig ligegyldigt hvordan den er kommet derind, det vigtigste er, at den er der

Rigtig meget held og lykke

Tak skal du have

jeg er jo nok ikke den eneste med de føelser ..

Anmeld

14. september 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Det skal nok blive godt når du står stor og rund og tænker tilbage og det hele er ikke så slemt når man først er i gang. Det er bare noget man skal vænne sig til.

Anmeld

14. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Tak skal du have

jeg er jo nok ikke den eneste med de føelser ..

Det er du bestemt ikke!

Anmeld

14. september 2012

Putomanen

Jeg tror det er svært for de fleste at erkende, at man har brug for hjælp for at kunne få børn. Sådan havde jeg det i hevrtfald.

Men senere vil lysten og glæden til et barn overskue tristheden over, ikke at kunne få et på naturlig vis.

Jeg håber, at I hurtigt finde en måde, du kan få jeres lille guldklump

Anmeld

14. september 2012

come2

Anonym skriver:

Du er velkommen til at skrive privat. Jeg er i samme båd

Anmeld

14. september 2012

Åse

Så har du det ligesom mig er slet ikke glad for det hele. Men der er så mange positive piger her inde, som har prøvet det sammen, og som resultat har fået en lille baby. Jeg har det virkelig også svært, og tror først glæden er der når babyen er inde i maven. Når der er en baby inde i maven tror jeg man er lige glad med hvordan den er kommet der ind

Anmeld

14. september 2012

Nessie

Det er meget normalt at føle at det er lidt underligt, når man skal i gang med behandlingen, men man vænner sig egentlig hurtigt til det

Held og lykke med projektet, håber det lykkes hurtigt for jer

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Det skal nok blive godt når du står stor og rund og tænker tilbage og det hele er ikke så slemt når man først er i gang. Det er bare noget man skal vænne sig til.

Ja det har du nok ret i

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.