er det i orden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. september 2012

TNBC

Det har været debat om cykelhjelme og der vi 100%enige den skal bare på.
Nu mine spørgsmål: jeg gik forbi eb ladcykel(ikke en med run, men sådan en hvor man kan have kassee stående og der var en sider på) og spændt fast på den var en autostol. Vile i gøre det?

I tirsdag ved tretiden da deg regnede gik jeg forbi en mor med sin datter på skulderne hun var højesg 1,5. Ingen hue og åben jakke. I REGNEVEJR!! Det er ikke i orden i min verden når man har klapvogn med. Han mener i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

TNBC

Seriøst ingen der har en mening?

Anmeld

14. september 2012

maryjane

Jeg ville ikke gøre nogen af delene nej. 

Anmeld

14. september 2012

Ditte.

Jeg forstår ikke helt dit første spørgsmål men så til det andet. Hvis jeg så det ville jeg tænke at der ville nok have været grunde til det. Jeg kan da ikke forstille mig at folk gør sådan noget frem for at tage regntøj på de små.

Anmeld

14. september 2012

TNBC

Ditte. skriver:

Jeg forstår ikke helt dit første spørgsmål men så til det andet. Hvis jeg så det ville jeg tænke at der ville nok have været grunde til det. Jeg kan da ikke forstille mig at folk gør sådan noget frem for at tage regntøj på de små.

Ville du køre rundt på en ladcykel med barn i autostol? En uden kanterq.
Så du mener det er okay at hun gik med en klapvogn og barnet på skuldrene med åben jakke i regnvejr? Kunne godt tænke mig hvad du tror hendes grund er til at gøre det?

Anmeld

14. september 2012

Ditte.

Yurie skriver:

Så du mener det er okay at hun gik med en klapvogn og barnet på skuldrene med åben jakke i regnvejr? Kunne godt tænke mig hvad du tror hendes grund er til at gøre det?

Nej ikke uden sider, det ville være livsfarligt.

Der hvor jeg kommer fra der dømmer vi ikke folk ud fra de 2 sek vi ser folk på. Vi spørg til folk i stedet for at dømme folk. Men jeg kan ikke sige hvad jeg ville tænke da jeg ikke var der, jeg ved heller ikke hvor voldsomt det regnede. Vi kan da godt blive enig om at det ikke er optimalt for barnet at blive drivvåd. Da jeg hentede min søn i vuggestuen forleden, der stod vi ved vores cykel og der var en anden dame med sit barn ved siden af os. Barnet havde ikke sko på og moren sagde(det regnede): EEjjj du får våde tæer, vi skynder os hjem. Der tænkte jeg at der kan være en masse grunde til at barnet ikke havde sko på selv om hun lige havde hentet sit barn i vuggestuen.

Anmeld

14. september 2012

Ditte.

Yurie skriver:

Nej ikke uden sider, det ville være livsfarligt.

Der hvor jeg kommer fra der dømmer vi ikke folk ud fra de 2 sek vi ser folk på. Vi spørg til folk i stedet for at dømme folk. Men jeg kan ikke sige hvad jeg ville tænke da jeg ikke var der, jeg ved heller ikke hvor voldsomt det regnede. Vi kan da godt blive enig om at det ikke er optimalt for barnet at blive drivvåd. Da jeg hentede min søn i vuggestuen forleden, der stod vi ved vores cykel og der var en anden dame med sit barn ved siden af os. Barnet havde ikke sko på og moren sagde(det regnede): EEjjj du får våde tæer, vi skynder os hjem. Der tænkte jeg at der kan være en masse grunde til at barnet ikke havde sko på selv om hun lige havde hentet sit barn i vuggestuen.

Anmeld

14. september 2012

Ciss

En ladcykel med autostol ville jeg ikke regne som sikker nok selv.

At en mor har sit barn på skuldrene i stedet for i klapvognen kan jeg ikke se problemet i. Det må da være et personligt valg. Hvis de har det fint med at gøre det på den måde, så er det da i orden. De hyggede sig sikkert.

Når det gælder regntøj: Det kommer helt an på temperaturen, og hvor langt de skal. Det behøver jo ikke at være specielt koldt, fordi det regner. Hvis bare skal lige hen om hjørnet, og hun f eks uanset skal hjem og bades, så er det jo ikke nødvendigvis en stor sag....

Anmeld

14. september 2012

TNBC

Ciss skriver:

En ladcykel med autostol ville jeg ikke regne som sikker nok selv.

At en mor har sit barn på skuldrene i stedet for i klapvognen kan jeg ikke se problemet i. Det må da være et personligt valg. Hvis de har det fint med at gøre det på den måde, så er det da i orden. De hyggede sig sikkert.

Når det gælder regntøj: Det kommer helt an på temperaturen, og hvor langt de skal. Det behøver jo ikke at være specielt koldt, fordi det regner. Hvis bare skal lige hen om hjørnet, og hun f eks uanset skal hjem og bades, så er det jo ikke nødvendigvis en stor sag....

Ja det kan jeg godt være enig med dig i. Så kunne hun da i det mindste lukke jakken, det var, undskyld mit sprog, pissekoldt. Jeg er varmblodig og der skal meget til at jeg fryser. Og jeg frøs. Og jeg havde varmt tøj på.
Og jeg vil stadigvæk sætte barnet i klapvognen når jeg nu har den.

Anmeld

14. september 2012

roenlund

Yurie skriver:

Ja det kan jeg godt være enig med dig i. Så kunne hun da i det mindste lukke jakken, det var, undskyld mit sprog, pissekoldt. Jeg er varmblodig og der skal meget til at jeg fryser. Og jeg frøs. Og jeg havde varmt tøj på.
Og jeg vil stadigvæk sætte barnet i klapvognen når jeg nu har den.

Jeg synes ikke at der er noget galt i at gå med sit barn på  skuldrene, min søn elsker det. Så det kunne godt havet været mig med et barn på skuldrene selvom jeg havde klapvogn med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.