Sko ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Silas&Mille

Det er jo en jungle at finde rundt i.

Men hvordan er det nu med sko til vores dejlige unger ?

SKAL det være mærke sko fra fx Bundgaard, Ecco, Angulus osv, eller er Bilka/Føtex modellen Fuzze og Kvicklys Friends lige så gode?

Vi har et meget stramt budget, efter kæresten er endt på dagpenge, så der bliver undersøgt på kryds og tværs med sko til Silas, for at spare mest muligt uden det går ud over hans små fødder.

Jeg har hørt at der for nogle år siden blev lavet en test hvor 'de billige' blev testet lige sp gode som de fleste dyre modeller.
Er der noget om det?

De damer, kom med jeres råd og erfaringer, så jeg kan få købt diverse sko og støvler til knægten, inden fødderne bliver mast i hans nuværende sko  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

foto på lærred

Silas&Mille skriver:

SKAL det være mærke sko fra fx Bundgaard, Ecco, Angulus osv, eller er Bilka/Føtex modellen Fuzze og Kvicklys Friends lige så gode?

Vi har et meget stramt budget, efter kæresten er endt på dagpenge, så der bliver undersøgt på kryds og tværs med sko til Silas, for at spare mest muligt uden det går ud over hans små fødder.

Jeg har hørt at der for nogle år siden blev lavet en test hvor 'de billige' blev testet lige sp gode som de fleste dyre modeller.
Er der noget om det?

De damer, kom med jeres råd og erfaringer, så jeg kan få købt diverse sko og støvler til knægten, inden fødderne bliver mast i hans nuværende sko  

Jeg plejer at købe Ecco støvler til pigerne når de er på udsalg (f.eks torvemarkeder osv), så spare man lidt penge og så kommer de ned på en rimmelig pris. Ecco støvler køber jeg fordi de sidder godt på pigernes fødder og vi altid har været super tilfredse med deres kvalitet med at holde foden tør osv.

Kondisko til den store har jeg det sidste år købt i supermakederne fordi hun simpelthen slider dem op på 3-4 måneder Men lige præcis sandaler og også vinterstøvler som skal holde dem varme hele vinteren, køber jeg i Ecco. Om de er lige så gode, dem fra supermarkederne, det ved jeg ikke, men der er jo massere der køber dem, så helt skidt kan de i hvertfald ikke være

Anmeld

14. september 2012

HeXeri

Silas&Mille skriver:

Er der noget om det?

Dem du får i Føtex/Bilka (Eller Deichmanns for den sags skyld) er ligeså gode som dem du bruger mange penge på..

Jeg har 1 gang givet 500 kr for et par støvler til vores dreng. Han sled dem op inden en månede og var vokset langt ud af dem dette efterår. Nix om jeg hopper på den igen

Anmeld

14. september 2012

Alexander&Lærke

Jeg har ofte købt kondisko til min søn i dirverse sportsbutikker, altså mærker som addidas, nike og puma... Og som regl finder jeg dem også billigt mellem 150-300 kr når de er på tilbud. I sommeres var vi heldige at finde et par puma sko til ham for 150 kr, mega billigt syntes jeg og super flotte.  Og så kan jeg bare meget bedre lide at se ham i sådan nogle sports sko end sådan nogle fine sko som fx bundgård, bisgaard eller havd de nu kan hedde, de passer bare slet ikke til hans type... Hvis i har en sport 24 outlet i nærheden af jer kan man også være hedldig at finde billige sko/støvler der... Der fandt jeg sidste efterår et par puma støvler til ham for 200 stod til 400 men de giver jo 50% på alt....

Anmeld

14. september 2012

Laulund87

Mette&Alexander skriver:

Jeg har ofte købt kondisko til min søn i dirverse sportsbutikker, altså mærker som addidas, nike og puma... Og som regl finder jeg dem også billigt mellem 150-300 kr når de er på tilbud. I sommeres var vi heldige at finde et par puma sko til ham for 150 kr, mega billigt syntes jeg og super flotte.  Og så kan jeg bare meget bedre lide at se ham i sådan nogle sports sko end sådan nogle fine sko som fx bundgård, bisgaard eller havd de nu kan hedde, de passer bare slet ikke til hans type... Hvis i har en sport 24 outlet i nærheden af jer kan man også være hedldig at finde billige sko/støvler der... Der fandt jeg sidste efterår et par puma støvler til ham for 200 stod til 400 men de giver jo 50% på alt....

Vi er også ret store fan af Puma herhjemme

Anmeld

14. september 2012

Alexander&Lærke

Laulund87 skriver:

Vi er også ret store fan af Puma herhjemme

super Ja de er også rigtige gode og fine.... Måske jeg så skulle se på nogle i pigemodel til lillepigen...

Anmeld

14. september 2012

Laulund87

Mette&Alexander skriver:

super Ja de er også rigtige gode og fine.... Måske jeg så skulle se på nogle i pigemodel til lillepigen...

De er lige købt i den næste størrelse her Og på tilbud i Ønskebørn

Anmeld

14. september 2012

Alexander&Lærke

Laulund87 skriver:

De er lige købt i den næste størrelse her Og på tilbud i Ønskebørn

ok tak for tippet...

Anmeld

14. september 2012

helle85

Silas&Mille skriver:

Er der noget om det?

hvis du skal have gode sko så skal du gå efter dem med en fast hælekappe så de støtter føderne det er det vi gå efter.

min datter gå skævt på fødderne og hvis hun få andet end ecco så slider hun dem op på 1 uge. og da vi heller ikke har råd til at give 650 kr for et par sko hver gang, så leder jeg efter dem på dba, trendsals osv. der kan man tit finde helt nye sko med mærke på da mange køber forud og de så ikke passer nå de skal bruge dem.

Anmeld

15. september 2012

Silas&Mille

Tusind tak for svar alle sammen

Her er Silas også smartest i et par adidas, Nike eller lignende,
Men synes også at fx de kondisko de har i Bilka, Føtex og Kvickly er rigtig smarte, så det er dejligt at hører der er flere der også mener deres sko er lige så gode som de dyre sko

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.