Hej.
Jeg har været sammen med min kæreste igennem 2½ år. Vi har i starten altid kunnet snakke om tingene uden at komme op at diskutere - det kan vi ikke mere.
På fb har han utroligt mange venner/veninder. Som udgangspunkt har jeg ikke et problem med det, men der er en del veninder som er gamle flammer og engangsknald. Når jeg spørger hvorfor han stadig er ven med dem, ved han det ikke. Og han skriver kun med dem, når jeg ikke er hjemme eller når jeg er gået i seng.
Min eksmand og jeg gik fra hinanden pga. manglende kærlighed og fordi han kom tilbage til sin gamle arbejdsplads med gamle fristelser. Og det samme sker nu med min nuværende kæreste. Han er startet med at arbejde på sin gamle arbejdsplads, og har taget kontakt til nogle af de piger han normalt aldrig snakker med. Så jeg er gået i baglås, da jeg er nervøs for om der sker noget. I og med at det er sket før.
Jeg har en baggrund med utroskab og vold i tidligere forhold. Ting som stadig kan påvirke mig i nuværende forhold.
Når vi skal i byen sammen (hvilket ikke sker særlig tit), har jeg ingen lyst til at tage med. For lidt over 1 år siden, så jeg billeder fra en fest han selv var med til - sådan havde jeg aldrig set ham før. Jeg konfronterede ham med det. Han sagde at han hyggede sig mere uden mig end med mig (men at det er hans skyld og ikke min skyld). Men det har bare gjort at min lyst er lig NUL.
På den ene side har jeg ikke haft det bedre end jeg har det nu. Men samtidig er jeg også i tvivl omkring om det er det her jeg vil. Han prioriterer hans arbejde og hans fritid før os.
Jeg ved egentlig ikke om der er nogle "svar" på det her, men havde nok bare brug for at komme af med det hele.
Jeg er tilflytter til en by, og havde lovet mig selv at jeg skulle opbygge min egen omgangskreds og ikke kun hans. Men desværre har jeg ikke kunnet opbygge noget til nogen (hvilket også gør at jeg tit brænder inde med tingene, da jeg ikke har nogen at snakke med). Og dem som sagde at de ville være der for mig når jeg flyttede hertil, har desværre ikke holdt deres løfte.
Anmeld