15 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Aneskovgaard

Hejsa alle sammen.

Jeg er som sagt gået 15 dage over mens dag. jeg har taget et hav af graviditets tests og alle negative undtagen en der blev Meget svag positiv (regner den egentlig for negativ da alle andre også var det efterfølgende) og så flere tests hjemme bagefter som også var negative, men var så ved lægen og der var den også negativ.... så hvad skal jeg så regne med?

kan jeg stadig være gravid?

Er så forvirret håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Holbæktrunten

Aneskovgaard skriver:

Hejsa alle sammen.

Jeg er som sagt gået 15 dage over mens dag. jeg har taget et hav af graviditets tests og alle negative undtagen en der blev Meget svag positiv (regner den egentlig for negativ da alle andre også var det efterfølgende) og så flere tests hjemme bagefter som også var negative, men var så ved lægen og der var den også negativ.... så hvad skal jeg så regne med?

kan jeg stadig være gravid?

Er så forvirret håber i kan hjælpe

Nogen udvikler graviditetshormonet hcg langsommere end andre, så det ER muligt at du kan være gravid. Men det er også muligt at du er så opsat på, eller bange for, at blive gravid at det laver ændringer i din cyklus...

Vent en uges tid og prøv at teste igen - husk at bruge koncentreret morgenurin....

Anmeld

15. september 2012

Ciss

Det kan du måske nok.

Det kan jo også være sket at ægløsningen af den eller den anden grund var forsinket, og hvis du så er blevet gravid, er du ikke nær så mange dage over menstid, som man skulle forvente endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.