p-stav ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Anonym trådstarter

jeg skriver ano da min familie og venner ikke skal vide at vi prøver.

jeg sidder nu med sommerfugle i maven og glæder mig men sammetid frygter for på tirsdag skal jeg ned til lægen og have min p-stav ud, og så er det igang med projekt lille/søster/bror(:

men gør det ondt at få den der p-stav ud? frygter det meget.

noget andet, jer som har haft p-stav hvor hurtigt gik der for jer fra i fik den taget ud til i var gravide?  sidst blev jeg nemlig gravid på p-piller så kan ikke rigtig regne på hvordan det var sidste gang,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

MissMona

Jeg blev lokalbedøvet da jeg fik min p-stav ud. Det nev lidt da jeg blev bedøvet. Men ikke noget jeg ikke kunne holde ud. Jeg kunne ikke mærke noget efterfølgende. Det var hos en gynækolog. For at smalltalke lidt med Gynækologen sagde jeg at det var da helt fantastisk at man kunne rende rundt med sådan en i armen og hans respons var, at han syntes det var mere fantastisk at man kunne få den ud igen.
Men ud kom den og vi var begge glade. For det gik helt uden problemer. Da bedøvelsen fortog sig gjorde det ond i en dag eller 2 i armen. Jeg havde ret ondt af mig selv. Men det var, set i bakspejlet, faktisk ikke noget at tale om.

Det var sidste sensommer og vi har prøvet at blive gravide i snart et år nu og det er desværre endnu ikke lykkes. Håber det lykkes for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.