Når kæresten vil tabe sig, må han det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. september 2012

**Ønskebabyen

Hej Piger

Min kæreste vil gerne have smidt de sidste overflødige kilo, og overvejer at starte på en speciel 4 ugers kur på Mandag. Det passer med at han er færdig søndag den 14/10 og jeg skal scannes den 17/10 og ikke ret længe efter skal han jo så levere en sædprøve.

Kan det ændre på noget, hvis han har været på "skarp diæt" i ugerne op til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Camillos

**Ønskebabyen skriver:

Hej Piger

Min kæreste vil gerne have smidt de sidste overflødige kilo, og overvejer at starte på en speciel 4 ugers kur på Mandag. Det passer med at han er færdig søndag den 14/10 og jeg skal scannes den 17/10 og ikke ret længe efter skal han jo så levere en sædprøve.

Kan det ændre på noget, hvis han har været på "skarp diæt" i ugerne op til?

jeg tror ikke det har noget at sige.. så længe han får næring og ikke sulter sig selv 

Anmeld

14. september 2012

**Ønskebabyen

Camillos skriver:

jeg tror ikke det har noget at sige.. så længe han får næring og ikke sulter sig selv 

Det gør han heller ikke Men det er en speciel kur hvor man kan tabe rigtig mange kg. på de 4 uger. Sådan en kemisk kur. Og ikke en kur hvor man bagefter tager det hele på igen.

Anmeld

14. september 2012

Camillos

**Ønskebabyen skriver:

Det gør han heller ikke Men det er en speciel kur hvor man kan tabe rigtig mange kg. på de 4 uger. Sådan en kemisk kur. Og ikke en kur hvor man bagefter tager det hele på igen.

hmmm .. kemi? ... det ikke med piller og sådan noget vel ? hehe 

Anmeld

14. september 2012

**Ønskebabyen

Camillos skriver:

hmmm .. kemi? ... det ikke med piller og sådan noget vel ? hehe 

Nej nej, overhovedet ikke

Du kan se den her: http://www.ggfun.dk/div/Kuren.htm

Anmeld

14. september 2012

Camillos

**Ønskebabyen skriver:

Nej nej, overhovedet ikke

Du kan se den her: http://www.ggfun.dk/div/Kuren.htm

der er godt med vitaminer i den .. tror ikke det skader noget 

Anmeld

14. september 2012

**Ønskebabyen

Camillos skriver:

der er godt med vitaminer i den .. tror ikke det skader noget 

Det lyder godt, så behøver jeg ikke gå og være nervøs

Anmeld

14. september 2012

Pikku Myy

Så vidt jeg ved bliver koncentrationen i kroppen af visse dårlige stoffer forhøjet når man taber sig meget. Det skyldes at nogle stoffer lagres i fedtvævet og når dette nedbrydes frigives stofferne i kroppen. Men så er det at jeg absolut INGEN anelse har om om der kunne være nogle stoffer, der kunne have indvirkning på fertilitet...

Jeg ville ringe og spørge på klinikken. Eller hvertfald nævne det når han afleverer prøven, så de er klar over at det kan spille ind - hvis det spiller ind

Anmeld

14. september 2012

**Ønskebabyen

Pikku Myy skriver:

Så vidt jeg ved bliver koncentrationen i kroppen af visse dårlige stoffer forhøjet når man taber sig meget. Det skyldes at nogle stoffer lagres i fedtvævet og når dette nedbrydes frigives stofferne i kroppen. Men så er det at jeg absolut INGEN anelse har om om der kunne være nogle stoffer, der kunne have indvirkning på fertilitet...

Jeg ville ringe og spørge på klinikken. Eller hvertfald nævne det når han afleverer prøven, så de er klar over at det kan spille ind - hvis det spiller ind

Når han skal aflevere prøven, HAR han jo været på kuren (hvis han starter) og så er det jo for sent at nævne noget, for vi kan jo så intet stille op, hvis det er skidt for hans prøve med kuren

Tror jeg mailer til dem og forhører mig ad

Anmeld

14. september 2012

Pikku Myy

**Ønskebabyen skriver:

Når han skal aflevere prøven, HAR han jo været på kuren (hvis han starter) og så er det jo for sent at nævne noget, for vi kan jo så intet stille op, hvis det er skidt for hans prøve med kuren

Tror jeg mailer til dem og forhører mig ad

Jeg har forstået det som at han skal aflevere en sædprøve, så de kan undersøge hvordan det står til. Så kan det jo bare være at de siger han skal komme igen om et par uger. Eller det er måske mere tidspresset?

Hvis du forhører dig hos fagpersonerne, gør I hvertfald ikke noget forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.