Kan kun som alle andre skriver ønske jer held og lykke i fremtiden..
Min kæreste (han er min mand nu) har også gjort nogle ikke så søde ting - ikke utroskab for det tilgiver jeg aldrig, men han har også overtrådt mine grænser og tilmed ikke talt sandt om det. Jeg husker som en elefant og tilgiver ikke hurtigt. (der skal arbejdes for min tilgivelse) Det tog mig næsten 1 år at tilgive ham i sin tid.
Vi købte så lejlighed for nogle år siden, og jeg var ikke helt sikker på jeg ville bo sammen med ham pga vores fortid, var dybt såret på det tidspunkt. Men valgte at sige til mig selv at jeg må være kvinden i hans liv siden han har valgt dette store spring... Nu venter vi barn sammen og det var ham der foreslog ægteskab
Det kan lade sig gøre og er ikke et sekund i tvivl om at du nok skal klare den!
Han må også bare være forstående og klar på du måske nogle dage kan gå helt i sort hvis du får tænkt over det. Og han må stå klar til at snakke med dig om det hver gang selv om han synes det er ved at være trættende... (vi piger/kvinder tænker alt for meget nogen gange) Selvfølgelig må du også give slip en dag, for han har også brug for I kommer videre, men HUSK brug al den tid du skal for at komme over det, og snak med ham om det. Og med tiden kommer tilliden igen
Håber I får det dejligste liv sammen med jeres lille ny og tænk - kan I klare dette så kan I klare alt

Anmeld