Opdatering: Nøgen billeder af x kærester!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Tak ...  Ja jeg håber det går  det gør ondt... men 5 års forhold i vasken for nogle skide billeder.. det kan jeg ikke.. det elsker jeg ham simpelthen for højt til 

og han er udemærket godt selv klar over det er noget lort det han har gjort, det er jo første skridt.. og jeg er sten sikker på i nok skal klare den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Forstår sagtens din beslutning.

Men bare husk at mærke dig selv også. Og ikke kun ser drømmen for dig. For kernefamilien som facade, er ikke der værd, hvis han træder på dig.

Pas på dig selv

Og håber VIRKELIG dette har været han "wake up Call"!!

*C

Det håber jeg også det har været for ham og jeg tror det... har aldrig set ham så forstenet før og så fuld af afmagt.. og jeg har altså kendt ham i 9 år i alt..  Han ved virkelig nu at der skal kæmpes for ikke at miste mig og han sagde igår: Han er bange for han ikke kan tilgive sig selv, hvis jeg tilgiver ham... for han kan godt se det er noget rigtig lort..

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

og han er udemærket godt selv klar over det er noget lort det han har gjort, det er jo første skridt.. og jeg er sten sikker på i nok skal klare den!

tak 

Anmeld

14. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Pas på dig selv!

Anmeld

14. september 2012

klmf

Er selv i et forhold, der har været igennem et svigt. Jeg valgte som dig - og vi sidder nu med nr. 2 på vej og har et godt, kærligt, tillidsfuldt forhold. Så det kan godt lade sig gøre. Men forvent ikke af dig selv, at du tilgiver fra den ene dag til den anden, det kan godt tage lidt tid. Jeg har tilgivet, men glemmer aldrig følelsen. På et tidspunkt skal I også slippe det og leve videre, ikke som om det ikke er hændt, men slutte fred med det, så det ikke forfølger jer.

Held og lykke med det hele fremover

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Er selv i et forhold, der har været igennem et svigt. Jeg valgte som dig - og vi sidder nu med nr. 2 på vej og har et godt, kærligt, tillidsfuldt forhold. Så det kan godt lade sig gøre. Men forvent ikke af dig selv, at du tilgiver fra den ene dag til den anden, det kan godt tage lidt tid. Jeg har tilgivet, men glemmer aldrig følelsen. På et tidspunkt skal I også slippe det og leve videre, ikke som om det ikke er hændt, men slutte fred med det, så det ikke forfølger jer.

Held og lykke med det hele fremover

Tak  Ja det er sq det værste at føle sig svigtet men hvorfor ikke kæmpe for det der var før jeg fandt de billeder for det var jo fantastisk... vi skal nok klare den. og det er djeligt i fandt ud af det dengang.. 

Anmeld

14. september 2012

Littleme88

Kan kun som alle andre skriver ønske jer held og lykke i fremtiden..

Min kæreste (han er min mand nu) har også gjort nogle ikke så søde ting - ikke utroskab for det tilgiver jeg aldrig, men han har også overtrådt mine grænser og tilmed ikke talt sandt om det. Jeg husker som en elefant og tilgiver ikke hurtigt. (der skal arbejdes for min tilgivelse) Det tog mig næsten 1 år at tilgive ham i sin tid.
Vi købte så lejlighed for nogle år siden, og jeg var ikke helt sikker på jeg ville bo sammen med ham pga vores fortid, var dybt såret på det tidspunkt. Men valgte at sige til mig selv at jeg må være kvinden i hans liv siden han har valgt dette store spring... Nu venter vi barn sammen og det var ham der foreslog ægteskab Det kan lade sig gøre og er ikke et sekund i tvivl om at du nok skal klare den!
Han må også bare være forstående og klar på du måske nogle dage kan gå helt i sort hvis du får tænkt over det. Og han må stå klar til at snakke med dig om det hver gang selv om han synes det er ved at være trættende... (vi piger/kvinder tænker alt for meget nogen gange) Selvfølgelig må du også give slip en dag, for han har også brug for I kommer videre, men HUSK brug al den tid du skal for at komme over det, og snak med ham om det.  Og med tiden kommer tilliden igen

Håber I får det dejligste liv sammen med jeres lille ny og tænk - kan I klare dette så kan I klare alt

Anmeld

14. september 2012

aarhusmor

Hvis du føler det er det rigtige, så er det det rigtige

Bare lov mig at du ikke lader ham træde på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.