Køreprøve i Århus ???!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser,, så skal jeg op til køreprøve omIkke så længe... Det er i Århus :, kom med alle jeres tips, erfaringer og råd... Hvis du Har taget kortet i Århus, hvor kørte i henne?? Hvem var den sagkyndige og var han flink??? Dumpede du eller bestod du i første hug?? Hvad et vigtig at huske ??? Og ikke mindst , hvor lang tid kørte i ca..???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Hej tøser,, så skal jeg op til køreprøve omIkke så længe... Det er i Århus :, kom med alle jeres tips, erfaringer og råd... Hvis du Har taget kortet i Århus, hvor kørte i henne?? Hvem var den sagkyndige og var han flink??? Dumpede du eller bestod du i første hug?? Hvad et vigtig at huske ??? Og ikke mindst , hvor lang tid kørte i ca..???

Nu er det godt nok rigtig mange år siden jeg tog mit kørekort, så det er ikke sikkert, at de bruger den rute mere, men jeg kørte ned forbi Læsøesgade skole, hvor der jo er masser af højre vigepligter og så kørte jeg ned forbi Salling og Jyske Bank og ellers bare lidt rundt kan ikke helt huske det...

Min sagkyndige var super sød, og jeg fik kortet i første forsøg!

Rigtig meget held og lykke, jeg håber du får en god prøve

Anmeld

14. september 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

Jeg var til køreprøve i Århus for 3 mdr siden ca. Kan ikke helt huske hvor vi kørte, men noget af vejen kørte vi oppe ved Stjernepladsen, hvor der var vejarbejde, og kørte så ad ringgaden ned til Søndre Ringgade, og ind forbi posthuset på Ankersgade, tror jeg den hedder. Krydsede De Mezas vej, og ind i det ensrettede bag Ingerslev. Motorsagkyndig sagde ikke et ord undervejs. Jeg prøvede at snakke lidt, men det gik ikke Vi kørte i 20-30 min. Men han så rar ud

Jeg bestod.

Det eneste jeg kan sige er, husk dine vigepligter, og husk altid at orientere dig. Gerne tydeligt, så han kan se at du er obs på trafikken

Pøjpøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.