Fra virksomhedspraktik/job i løntilskud til fastansættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Stumpen

Sidder lige og tænker på hvor mange herinde der har prøvet dette eller kender nogen der har.

Og hvor er dette sket? Offentligt? Privat? 

-Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

JulieE

En af pigerne fra min mødregruppe kom via et barselsvikariat og en projektansættelse  fra løntilskudsjob til en fastansættelse i HR afdelingen på KU 

Anmeld

14. september 2012

Stumpen

Er der virkelig kun en succeshistorie herinde blandt alle babys brugere og bekendte... 

Anmeld

14. september 2012

Kris89

jeg blev fyret/sagde op fra mit job...

kom på fagforening og kom så hen til en tidligere arbejdsplads i 4 uger...

da det ophørte kørte jeg rundt til samtlige landmænd i omegenen og fandt en, som godt mente han kunne bruge en GRATIS medarbejder i 4 uger...
dagen før jeg skulle stoppe spurgte han hvor meget jeg skulle have i løn og har nu været der 10 mdr.

jeg brugte det rigtig meget til at komme ind hos nogen... nu er det jo privat og svært for en faglært at få job, så jeg brugte simpelthen de 4 uger til at KNOKLE igennem og gøre det bedste jeg havde lært. viste hvem jeg var og hvad jeg kunne og det gav pote

det er muligt jeg var kommet ind hos ham alligevel takket være venners venner, men det her fremskyndede processen meget og jeg fik bevist at det var det her jeg ville og hvad jeg kunne, uden han havde omkostninger...

Anmeld

14. september 2012

Klumpe-dumpe

Sidder lige og tænker på hvor mange herinde der har prøvet dette eller kender nogen der har.

Og hvor er dette sket? Offentligt? Privat? 

-Anja

Det har jeg . (fra praktik/løntilskud/fastansættelse) i det private. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.