Jeg vidste ikke - Gjorde I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.715 visninger
45 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Solstrålebørn

Ja jeg må være en af de langsomme.... 

Vidst I at månederne som slutter med R er månederne hvor man anbefaler at børnene har uld undertøj på? 

Månederne er fra September frem til Februar... 

Jeg vidste det overhovedet ikke...  Nok fordi jeg aldrig har brugt uld undertøj... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Ka+Ma=Be

Jep Det er der også flere som har skrevet her inde fra tid til anden!

Anmeld

13. september 2012

anynom

Solstrålebørn skriver:

Vidst I at månederne som slutter med R er månederne hvor man anbefaler at børnene har uld undertøj på? 

Jeg vidste det overhovedet ikke...  Nok fordi jeg aldrig har brugt uld undertøj... 

Når du nu skriver det, så ringer der faktisk en lille klokke - men den er godt nok gemt langt væk

Anmeld

13. september 2012

Laulund87

Jeps..

Anmeld

13. september 2012

Solstrålebørn

Ka+Ma=Be skriver:

Jep Det er der også flere som har skrevet her inde fra tid til anden!

Jeg er gammel... Har ikke set det herinde og heller aldrig hørt om det... Nu ved jeg det... 

Anmeld

13. september 2012

Solstrålebørn

JulieWH skriver:

Når du nu skriver det, så ringer der faktisk en lille klokke - men den er godt nok gemt langt væk

synes det er underligt jeg ikke har hørt om det... Dagplejeren fortalte det den anden og hun havde heller ikke hørt det før... 

Anmeld

13. september 2012

Ka+Ma=Be

Solstrålebørn skriver:

Jeg er gammel... Har ikke set det herinde og heller aldrig hørt om det... Nu ved jeg det... 

Hehe   

Anmeld

13. september 2012

ESV

Solstrålebørn skriver:

Nej det vidste jeg faktisk ikke, vi gjorde det fra oktober til april sidste år.

Anmeld

13. september 2012

anynom

Solstrålebørn skriver:

synes det er underligt jeg ikke har hørt om det... Dagplejeren fortalte det den anden og hun havde heller ikke hørt det før... 

Jeg tror faktisk jeg lærte det i folkeskolen(?!), men er slet ikke sikker. (Åh, det kommer til at pine mig resten af aftenen )

Anmeld

13. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Solstrålebørn skriver:

Vi har altid kørt med uld når dags temp kommer under 10 grader og igen bliver det først 'pillet af' igen når han begynder at få varme knopper...

Det danske vejr er jo noget mystisk noget og som idag, har det jo været peder varmt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.