Potte-træningsbukser....eller hvad de hedder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Mussen2

Sådan nogle underbukser, der kan absorberer en smule og bruges når barnet smider bleen.

Kender i dem? Er er de gode og hvilke kan anbefales?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Janni.

Kender dem ikke, tror jeg men de lyder smart, så følger lige lidt med her. 

Anmeld

13. september 2012

Laulund87

Har aldrig hørt om dem og forstår heller ikke idéen med dem?

Anmeld

13. september 2012

Mussen2

Laulund87 skriver:

Har aldrig hørt om dem og forstår heller ikke idéen med dem?

Jeg er blevet anbefalet dem af sundhedsplejerske, da de lige tager de første par dråber, i de tilfælde hvor barnet glemmer man ikke har ble på og bruges som undebukser.

Så barnet ved ikke det er en ble.

Anmeld

13. september 2012

Laulund87

Mussen2 skriver:

Jeg er blevet anbefalet dem af sundhedsplejerske, da de lige tager de første par dråber, i de tilfælde hvor barnet glemmer man ikke har ble på og bruges som undebukser.

Så barnet ved ikke det er en ble.

Ja okay. Synes det lyder unødvendigt

Anmeld

13. september 2012

Mussen2

Laulund87 skriver:

Ja okay. Synes det lyder unødvendigt

Det er fordi min datter har det svært med at smide bleen i børnehaven og SP har nævnt at disse træningsbukser, i samarbejde med barnet kan være det som giver en tryg ovgang til helt at smide bleen

Anmeld

13. september 2012

Laulund87

Mussen2 skriver:

Det er fordi min datter har det svært med at smide bleen i børnehaven og SP har nævnt at disse træningsbukser, i samarbejde med barnet kan være det som giver en tryg ovgang til helt at smide bleen

Jamen det kan da sagtens være det er en god løsning så, det er da forsøget værd

Anmeld

13. september 2012

Mussen2

Laulund87 skriver:

Jamen det kan da sagtens være det er en god løsning så, det er da forsøget værd

Ja, jeg ved det sørme ikke. På den ene side har jeg lyst til at give hende det lille skub, for jeg ved hun kan, men bare ikke er tryg ved det. Påden anden side synes jeg det er synd at tvinge hende.

Men jeg frygt også lidt at det så bare ender med at hun synes at bruge ble i børnehaven er helt naturlig og det hun helst vil. Det generer tilsyndeladende hende ikke at rende rundt med en lorte ble..... Hov nu serjeg lige bræk smileyen er væk det var da en god ide omend jeg lige kunne bruge den nu

Anmeld

13. september 2012

Laulund87

Mussen2 skriver:

Ja, jeg ved det sørme ikke. På den ene side har jeg lyst til at give hende det lille skub, for jeg ved hun kan, men bare ikke er tryg ved det. Påden anden side synes jeg det er synd at tvinge hende.

Men jeg frygt også lidt at det så bare ender med at hun synes at bruge ble i børnehaven er helt naturlig og det hun helst vil. Det generer tilsyndeladende hende ikke at rende rundt med en lorte ble..... Hov nu serjeg lige bræk smileyen er væk det var da en god ide omend jeg lige kunne bruge den nu

Ja det er svært hvordan man lige skal gribe det an.. Her gik det jo rigtig nemt så har ikke noget erfaring, men klart man ikke skal presse/tvinge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.